BÖLÜM 2

177 21 6
                                    

                                   ⚜

Günümüz...

Genç Adam korku salan gözlerle etrafına baktı. Gözleri keskin, bakışları korkusuzdu.

"O adamı bulucaksınız demedimmi lan!"sesi deponun boş duvarlarına yankı yapıp kulak çınlatıcı bir ses oluşturdu. Deponun altını üstüne getirenin Kim olduğunu öğrenmesi gerekiyordu.

Bir adamı öne atıldı. "Abi adamlar akıllı hiç bir iz bırakmamış" diyerek kendilerini savundu. Yanlış yaptığının farkında olmadan.

Lafının üstüne laf söylenmesine tahammül edemeyen Genç Adam öfkeyle belindeki silahı çıkardı. Karşısındaki adama acımasız gözlerle bakarak hiç düşünmeden tetige bastı. Nede olsa canilik onun kanına enjekte edilmişti.

Elindeki silahı yavaşca indirdi. Acımasız gozlerini adamlara dikti, kinayeli bir ses tonuya konuştu. "Başka bişey diyen?"

Adamlar korkuyla arkaya atılınca, genç adamın dudağında belli belirsiz bir gülümseme peydah oldu. Etrafa korku salmayı seviyordu.

"Şimdi işinize, yarın o Adam depoda olacak."


"Savaş"

Genç Adam adını duyunca iri bedenini sağa döndürdü . Kendini bu günlere getiren adamı karşısında görünce dudağı yukarı kıvrıldı. Bu adama büyük bir minnet duyuyordu. Genç adamın küçüklüğü geldi biran aklına, nasılda kararlı bakardı o gözleri.

....

"Herzaman dediğim gibi, Ağaç yaşken eğilir evlat, Sen şimdi küçüksün. bir gün Benim olduğum konumda sen olucaksın ve ozaman sende farkına varıcaksın gücünün."

Çocuk kararlı bir şekilde önüne döndü. Yan yana dizilmiş silahlara baktı, onun gözünde silahlar güçtü. Öğrendiği kadarıyla. Yavaşca silahların üstünde küçük parmaklarını gezdirdi, parmaklarında hafif karıncalanma hissedince minik dudakları gerildi. Kafasını yukarı kaldırdı. Küçük gözlerini genç adama çevirdi.

"Birgün bunları bende kullanıcam diyimi"

Genç Adam deponun içinde gür bir kahkağa attı. Büyük ellerini çocuğun siyah saçlarına götürüp hafifce karıştırdı. "Baya istekli görünüyosun evlat"

Çocuk gözlerini genç adamın gözlerine kitledi. Yaşına göre fazla akıllıydı.

"Babamın katili için zaman daralıyo abi."

Genç adam çocuğun gözlerindeki kararlılıkla hiç yanılmadığını anladı. Yavaşca dudakları yana kıvrıldı, o gece karar vermişti zaten, Soğuk kanlı bir katil yetiştireceğine. Zavvallı çocuk babasının katilini hiçbir zaman ögrenemiyecekti....
....

Genç Adam daldığı düşüncelerden çıkarak seri adımlarla deponun ortasına ilerledi.

"Neye borçluyuz ziyaretinizi aslan bey " genç Adam aslnda alışıktı böyle ansızın ziyaretlere. Ama usulünce merak ediyordu oda.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık Mazi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin