enişte

145 3 0
                                    

senenin ortalarına doğru sıla ile kanka olmuştuk. tabi ona karşı hiç bir sevgi beslemiyordum o zamanlar sadece kankamdı. sınıfta herkesle takılmaya başlamıştım. *tabi popi olunca* doğa ile taş diye şakalaşıyorduk. sıla bana enişte diyordu. okul sezonunun bitmesine yaklaşık 1 ay kala doğa ile doğruluk cesaret oynuyorduk. doğa " bizim okuldan kimle çıkardın?" diye sordu. ben de " ya sıla ya da feyza" dedim. feyza dememin sebebi ondan hoşlanmam değil (kardeşim gibidir) aynı kafadan olmamızdı. iyi anlaşırdık ve onu çok severdim. sıla dememin sebebi ise çok iyi kalpli ve güzel olmasıydı. ve o sorudan sonra sıla'dan hoşlanmaya başladım. ilk zamanlar kimseye söylemedim. sonra doğa'ya söyledim ve sıla'nın ağzını aramasını istedim. sonra feyza'ya söyledim. onun da bilmeye hakkı vardı sonuçta. derken onların ısrarı üzerine zeynep'e söyledik. ve ege'ye. ışıl furkan bora derken sınıfın neredeyse tamamı öğrenmişti. sıla'nın sınıfında en sevdiği arkadaşı olan ayşenur'a da söyledik ki o da ağzını arasın. ve benim karşı sınıftan en sevdiğim erkek arkadaşım olan doğukan'a söyledik. *utanmasam sıla hariç herkese söyleyecektim*. ayşenur'un doğum gününde kızlar parti yaptılar ve doğruluk cesaret oynadılar. sıla'ya dorukla çıkarmıydın diye sorduklarında sıla'nın cevabı ona çıkma teklif etmem konusunda beni cesaretlendirdi.

11.06.2014Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin