Nemoj da plačeš.Molim te nemoj.Ne kleti se.Nemoj priželjkivati svoju smrt.Ne traži da postaneš sve osim čovjeka.Molim te nemoj.Slušaj.Nemoj da odustaneš.Mlada si.Život te iskušava.To ti je probni test a završni tek slijedi.Padni na probnom ali završni nemoj od toga zavisi sve.Gledaj.Ako prolaziš kroz težak period u životu nemoj dopustiti da on upravlja s tobom.Boli.Znam ali mora.To je život.Još ćeš ti svašta proći.Baš zato budi jaka.Lutko.To što si doživjela je ništa za ono što tek sad slijedi.Što si veća imaš više obaveza,problema.Nauči da se boriš dok si još na dnu,tako te niko neće srušit dok si na vrhu.Jer znaš.Bit ćeš svjesna svega.Znat ćeš da mora tako.Da život boli.Bole ljudi.Posebna mjesta.Noći.Samoća.Zaboli ali prođe.Sve je prošlo.Juče je prošlo.Ono se ne može vratiti.Sekunda prije ove se ne može vratiti.Ništa se ne može vratiti.Ništa.Ali može se promjeniti.Kad bi svaki dan učinila trun dobra osjetila bi na svojoj koži kako je.Molim te.Izbaci iz života negativne ljudi.Sebične.Nezahvalne.Ohole.Izbaci.Ne trebaju ti takvi.Zaslužuješ bolje.Ti nisi loša.Ti ćeš biti dobro.Vjeruj mi.Razumi sebe.Nahrani svoju dušu.Ona je nesretna.Njoj treba ljubav,mir..Trebaš joj ti,ona posustaje ako ti posustaješ.Zato nemoj.Postoji razlog,samo jedan,ne više da budeš sretna.Pronađi ga.Sreća ne znači imati,sreća je nemati a biti nasmijan.Imati jednu marku i spokojno hodati ulicom.Molim te.Ostavi jedan dan mobitel,isključi ga i shvati sve.Najprije sebe.Odmori se od svega.Hoćeš ako želiš.Ja sam pokušala i uspjela.Ne vidim razlog zašto ti ne bi.
#njegova♡
ESTÁS LEYENDO
nešto za tebe
Romanceako ikad ovo budeš čitao,ako ti osmijeh zatitra usnama znaj da je sve ovo za tebe.:)