Гл.т.Jungkook
От няколко часа обикаляхме по магазините и слушахме жалбите на Джимин. Всички бяха от сорта на *Ама той ли ти го каза?; Как така е бил буден? ; Какво ще правя сега!? *
JK: Джимин! - аз се спрях и той се заби в гърба ми.
JM: Какво? - той се потъркваше по носа.
JK: Ако не млъкнеш ще кажа на Шуга, че си шибано влюбен в него от година.
JM: Недей, моля те! Умолявам те!
J: Успокой се бе. Да не мислиш, че е толкова зъл? Виж какви дрехи купува на Техьонг.
JM: Прав си...Джънгкук ти си бедно прасе, защо купуваш такива дрехи на Техьонг?
JK: Той е най-добрия ми приятел! Заслужава ги.
JM: Хей!
JK: Кво искаш бе?
JM: Ох заеби, Джин ще ми е ндп-то.
J: Ой на мама сладурчето! - хьонг размачка бузите на Джимин.След още час обикаляне по магазините, телефонът на Джин звънна.
J: Сега се връщам.
Той се отдалечи малко и започна разговора си.
JK: Е Техьонг, доволен ли си от дрехите си?
В началото, той не ми отговори.
JK: Техьонг?
TH: Ъ? Оу, ъъъ да, да...да.
JM: Добре ли си?
TH: Не знам, притеснено ми е.Н.Г.Т
Двете момчета се чудиха от какво идва притеснението на Техьонг, а на няколко метра от тях беше причината.
Джин говореше по телефона с притеснения Шуга.
J: Е?
S: Притеснен съм. Дали ще иска да ме изслуша?
J: Много ясно, че ще иска! Ама и ти си един влюбен скапаняк...
S: Хей. Не прави така. Ще ти го върна...пък и не съм влюбен.
J: Пф, да бе! То и аз не точка лиги по колегата.
S: Оф Джинее! Къде сте?
J: В мола. Хайде идвай, че Техьонг вече обиколи всички магазини.
S: Идвам.След половин час прекаран в чистене на плодов шейк от блузата на Джин, който нарочно се поля целия и направи драма за външния си вид, Шуга се появи.
JM: Отивам за още сълфетки.
Момчето тръгна на заден, но се блъсна в някой.
JM: Извинявай! Юнги!?
S: Хей! Мм...да поговорим?
Малкия преглътна трудно и кимна.Двете момчета се разхождаха в близкия парк. Имаше неловка тишина.
JM: Е, ще...
Момчето бе прекъснато от деца, каращи колелетата си на близо. Едно от децата бутна Джимин, който щеше да падне и да се нарани много сериозно, но Шуга го хвана здраво през кръста.
S: Добре ли си? - попита притеснен, още държейки Джимин през кръста.
JM: Ъъ...а-аз...Двамата се намираха в неловка ситуация. Шуга беше сложил и двете си ръце на кръста на Джимин, а той беше сложил малките си ръчички на гърдите на хьонга си. Двамата се приближаваха все повече и повече, докато...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ех, гаднярка по природа.😝Какво мислите за новата глава?
YOU ARE READING
Неочакваният обрат ~Vkook~ [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionJungkook намира малко вълче в гората и решава да го отгледа. Когато вече вълкът, с името Taehyung е голям, се превръща в момче. Jungkook го учи да бъде човек, но това води до нови чувства. А какво става когато Taehyung е в опасност, но от него завис...