Multimedia:Dolunay
İşte herzaman ki gibi oluyor. Babam hiçbir şey anlatmadan gidiyoruz. Her 6 ayda ev değiştiriyoruz ama bu birazdaha farklı olmuştu daha 4 ay olmadan babam taşınmamız gerektiğini söyledi.
Babam sert bir insan olduğu için o nederse hep kabul etmek zorunda kalıyordum iğtiraz hakkım yok her zaman nederse o olurdu. Annemi hiç tanımadım babam hep annemin ailesinin beni istemediğini beni reddettiğini söylüyor.
Annemin adını bile bilmiyorum bazen babaannem anlatıyor 'annen iyi bir iş kadınıydı 'diye babannem anlatmasa kimse birşey söylemiyor babama bu konuyu açsam beni duymamazlıktan gelip konuyu değiştiriyor.
Babam bir sivil polis olmasından kaynaklı herelde çok iyi silah kullanıyor. Genelde dağ evinde kalıyoruz bu sayede bana ev etrafında kurduğu sahada atış yaptırıyor. Babam bana dövüşmeyi,silah kullanmayı öğretti bunu neden yaptı bilmiyorum.
Çok başarılı bir babam var haberlere çıkardı göreve gittiği zamanlarda 'başarılı polis Ercan ÜNAL '.
Biranda babamın sesini duydum irkildim heyecanlı ve sert bir şekilde bağırıyordu .
" Dolunay çobuk ol eşyalarının hepsini almana gerek yok acele et."
" Tamam baba"
Babam tuhaftı ilk defa böyle oluyordu. Siyah sırt çantamı aldım kıyafetlerimi doldurmaya başladım. Siyah taytımı giydim üzerime gri bir buluz geçirip siyah hırkamı giydim.
Aşağıya indim babam beni hızlıca garaja indirip arabaya bindirdi. Hızlıca arabayı kullanmaya başladı. Neler oldunu anlamadan önümüzde bir araba durdu babam yolunu degiştirdi hızlı hareketlerle sürekli ara sokaklarda gidiyorduk arkadan gelen silah sesiyle arabanın arka camı kırıldı. Korkuyordum babam elime silahı uzattı ve 'hadi' der gibi baktı. Silahı elime aldım sakin bir şekilde nefes aldım arkama döndüm.
Babam "tekerlek ve camları hedef al kimseye zarar verme dikkatli ve sakin ol. "
"Araba çok zikzak çiziyor ateş edemiyorum."
" Sakin ol ve ilk camları hedef al araba düzlenince tekerlekleri hedef al"
Tamam der gibi başımı salladım ön camı parçalara ayırdım. Araba düzlenmeye basladığı an tekerlekleri hedef aldım saniyesinde birini vurdum öbürünü vurmamla araba yavaşladı. Babam dahada hızlandı. Babama sorar gözlerle baktım. " Bana açıklama yapmalısın baba. "Haklı olduğumu farketti ve başını onaylarca salladı.
Arkadaki arabayı atlatıp yola devam ettik. 5 saattir arabadayım çantama attığım romanı çıkardım okumaya başladım kitap okumayı çok seviyorum kitap evlerindeki kitaplardan çok kitabım var.
Yolculuğun sonu gene bir kasaba gene bir dağ evi yetmişti artık babamla konusmalıyım bune bende liseli bir kızım ve yaşıtlarından çok daha fazla şey biliyorum özel öğretmenlerim saolsun acaba hangisi gelicek. Hepsini deli ediyorum farketmez.
" Arabadan in çantalarını al eve üskatta en sondaki oda senin."
Duraksadım bizim kaçtane evimiz vardı bukadar kısa sürede ev bulamazdı. Kendimle boğuşurken babamla göz göze geldik durdum nefes aldım" tamam gidiyorum" dedim. Sakin olmalıyım sonra halledicez dolunay sakin. Ev gerçekten güzel inanılmaz tek şaşırtan şey neden bukadar oda var. Babam ve işleri bide anlamaya çalışıyorsun dolunay ya kendimle kavga ediyorum hep tek olunca alışkanlık oldu iyice delirdim.
Babam da 20 dakka sonra geldi biraz sinirliydi galiba bana baktı gelmem için bir hareket yaptı. Durduğum yerden hareketlenip yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla Zehir
ChickLitSiz hiç intikam için yandınız mı? Kendi hayatınızı kendiniz mahfettiniz mi? Bi anda yok olup onun kollarında var oldunuz mu? Peki ya siz hiç sevdiğiniz için kalbinizi verdiniz mi? #6-ilkaşk