Olmayana aşık olmak nasıl birşeydir.Bilirmisiniz? Ve hiç bir zaman olmayacağa..
Yine düşünceli haliyle yolda sallana sallana geziniyordu.Yazar olma hayali ile yanıp tutuşan genç kız soğuktan titremeye başlayan ellerini bu sefer tuniğinin cebine daha çok sıkıştırmıştı.İstemsizce "Uh!" diye titrek bir ses çıktı dudaklarının arasından.
Başını çevirip sağa doğru baktığında çiseleyen yağmur sayesinde üstünde ufak ufak damlacıkların gezindiği bankı gördü.Ağzını sağa doğru yatırarak gözlerini düşünceli bir şekilde yukarıya çevirdi.Küçüklüğünden beri yağmur altında oturarak tüm günahlarından arındığını hissetmek onun vazgeçilmez -ona göre büyük-küçük hayallerindendi.
Son bir nefesle banka doğru bir adım attı ve usulca oturdu.Tuniğinin kalçasına gelen kısmı daha beter ıslanmıştı.Buna aldırış etmeden ellerini tuniğinin ceplerinden çekti ve üşümelerine aldırmadan iki yanına doğru koydu.Aslında mavi olan tuniği yağmur damlalarınyla lacivertimsi bir görüntüye bürünüyordu ve bu onu daha cansız gösteriyordu.
Aklına geliyordu yaşadıkları.Yaşamak istemeyipte yaşadıkları.Gözlerimi dolmaya başlıyordu yoksa onamı öyle geliyordu.Hayır,hayır.Ağlamaklı bir hali vardı genç kızın.Bunu fark edince hemen buz devri elleriyle gözünden çıkmaya hazırlanan yaşı sildi.Ve dudaklarını tek çizgi haline getirip bastırarak etrafa boş gözlerle bakmaya başladı.Ardından ağlamamak için üst dudağını yaladığında aynı zamanda bakışlarını babetlerine doğru çevirmişti.Pembe babetlerinin on santim uzağında oldukça hoş gözüken beyaz ve mavin hakim olduğu converse si gördüğünde hafifçe kaşlarını çattı ve bakışlarını dikleştirerek yanında oturan gence baktı.Kumral teni ve kumral dağınık saçlarıyla tam filmlerden sıçramış manken etkisi yaratmıştı gözlerimde.Daha dikkatli bakıldığında siyah gözlerinin altındaki mor halkalar bu görüntüyü tamamlıyordu.Beyaz bir pantalon ve üstüne giydiği beyaz tişörtün üstünde birde mavi bir ceket vardı.Kolunda tamemen kombinden bağımsız duran kırmızı saatide oldukça dikkat çekiciydi.
"Merhaba." Dökülü vermişti gencin dudaklarından.
Ve sanada merhaba yeni hayali arkadaş.
Ah.Evet.Bu birinci bölüm değildi.Hikayemizin uzun tanıtımı diyelim.Bana bir şans verip okuduğunuz için teşekkürler.Birirnci bölüm hikaye biraz ilgi görmeye başlayınca yayınlayacağım.Hazırda bekliyorlar. :))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICI
Teen Fiction“Hiç olmayana ve olmayacağa aşık olmanın hikayesi” Kardeşinin hastalığı,ailesinin baskılarına yenik düşüp kendi yalnızlığına gömülmüş bir genç kızın tek tutunacı hayali arkadaşıdır. Bu hayali arkadaş onu bu bataklıktan çıkarabilecek mi? Hayellerine...