3.Bölüm Kırılmak

280 25 3
                                    

Eylül'den
Okula varmıştık. Hayranlarım da oradaydı gerizekalılarda. Söylemeyi unuttum ben aynı zamanda fenomendim. Nedense herkes birkaç kişinin etrafında toplanmıştı. Sanırım yeni birileri geldi. Üfffff banane yaaa.

Esma: Eylül yeni öğrencilerle tanışalım mı?

Eylül(beden diliyle): Üffff Esma hadi sınıfa gidelim.

Biraz sonra zil çalmıştı. Herkes sınıflara dağılıyordu. İlk ders edebiyattı. Keşke şiiir okuyabilsem bu arada şiir yazmayı ďövüşmek kadar olmasada severim. Hoca sınıfa girdi. Arkasından 3 erkek girmişti. Sanırım yeni olanlar onlar.

Hoca (h)

Yazar'dan

H: Evet çocuklar sınıfa yeni öğrenciler katıldı çocuklar kendinizi tanıtırmısınız.

Ali: Ben Ali Asaf Denizoğlu. Buraya Ankara'dan geldim.

Oğuz: Ben de Oğuz Dağçakrak. Ankara'dan geldim.

Alp: Alp Sungur. Ankara'dan.

H: Tamam çocuklar boş olan yerlere oturun.

Ali'den

Hoca boş olan yerlere oturmamızı söyledi. Ben ilk geldiğimde gözüme çarpan okyanus gözlü kızın yanına oturdum. Çok güzeldi ama bir gariplik vardı. Asi bir duruşu vardı. Onunla konuşmaya çalışacaktım.

Ali: Adın ne?

Eylül (acı bir gülüş atar)

Kızı bir türlü konuşturamadım. Ders devam ediyordu ve hoca birine şiir okutacaktı.

Eylül'den

Hoca şiir okutacaktı. Ah okumayı çok isterdim.

Yazar'dan
Hoca birini seçecekken arkadan birkaç erkek konuşmaya başladı.

E1: (gülerek)Hocam Eylül okur şiiri çok güzel okur.

E2: Aynen hocam ona okutun.

E3:hahahhaha

(Ayyyy siz nasıl Eylülümle dalga geçersiniz😡😡😡😡😡😡)

Eylül'den

Benimle dalga geçiyorlardı. Normalde korkarlar onları döveceğimden. Sanırım artık konuşamadığım için korkmuyorlar. Ahhhh içimde bir his var. Bir dakika bir dakika ben bu hissi tanıyorum ahhhhhh!!!!

Flashback (Eylülün çocukluğu)

X: Hahahah Eylülün annesi intihar etti!!!

Y: Ayyy yazık annen seni sevmiyormuş hahahh!!!

Eylül ( ağlayarak): Sizden nefret ediyorum!! Bir gün o kadar başarılı olcam ki hepiniz beni kıskanıcaksınız!! İntikamımı
başarımla alacağım bir gün. Pişman olacaksınız!!!
(Ağlayarak tuvalete gider)

Flashback son

Kırılmak. Işte yine olmuştu bu. Yine her ne kadar dirensemde olmuştu. En son yıllar önce olmuştu. Bir daha olmayacağını sanıyordum. Ah hayır gözlerim dolmaya başladı. Fark ettirmemeliyim. Sen güçlü olmalısın Eylül.

Ali Asaf'tan

Sonunda o gizemli kızın adını öğrenmiştim. Adı Eylül'dü. Ah ne kadar güzel bir isim. Sanırım aşık oldum ben. Ama hala bir gariplik vardı. Kıza laf atıyorlardı ama kötü bir şey dememişlerdi. Kızın gözleri dolmaya başladı. Kimseye farkettirmemeye çalışıyordu ama ben farketmiştim. Neden böyle olmuştu. Sonra arkadaşı olduğunu düşüğüm sarışın kız ayağa kalktı. Erkeklerin yanına oldukça sinirli bir şekilde gitti. O da farketmişti arkadaşının ağlamak üzere olduğunu farketmişti.

Bahar'dan

Eylülle dalga geçtiklerini sanıyorlardı oysa nasıl bir şey yaptıklarını kendileri bile bilmiyordu. Destek amacıyla Eylül'e baktım. Hayır olamaz başını hafiften öne eğmiş. Elleri yanaklarında. Gözleri dolmuş farkettirmemeye çalışıyordu canım arkadaşım, işte o anda canıma tak etti. Zaten zil çalmıştı ama kimse yerinden kalkmamıştı. Bir hışım ayağa kalkıp Caner ve Berk'in ( Eylülle dalga geçen erkekler ve aynı zamanda caner ve berk ikiz) yanına gittim. Burnumdan soluyordum.

Yazar'dan

Bahar'ın sinirini 10 km öteden bile farkedebilirdi birisi. Normalde sakin ve sessiz bir kızdır Bahar. Ama herhangi biri değer verdiklerini herhangi bir şekilde üzer kırar veya canını acıtırsa o zaman gözü hiçbirşeyi görmez bu çiçek kızın. O anda aynen böyle olmuştu. Hayattaki en önemli kişilerden biri kırılmıştı. Canının acıdığı belli oluyordu. Oysa Eylül, Baharın tanıdığı en güçlü kişiydi onca şeye rağmen ayaktadı arkadaşı. Şimdi ise ağlıyordu yaaa ağlıyordu. Siz hiç gözü dönmüş bir insan gordünüz mü? Görmeniz için Bahara bakmanız yeterdi o an. Erkekler hal Eylül ile dalga geçtikleri için ilk başta Baharı farketmemişlerdi bile. Baharın masalarına sertçe yumruk atmasıyla beraber o gördüler Baharı.

Bahar ( bağırarak) : Size birşey söyleyeyim mi? Siz gördüğüm en duygusuz insanlarsınız. Ya kız konuşamıyor. Bu onun isteğiyle olan birşey değil. Ve siz onunla dalga geçiyorsunuz. Sizin bu yaptığınız insanlığa sığar mı be? Ha bu arada benim güzel arkadaşım nasıl bu hale geldi biliyor musunuz? Sizin babanız yüzünden. Babanız ameliyatta bir hata yaptı ve onun yüzünden konuşamıyor. Ama bu yaptığınızın bedelini ödeyeceksiniz. Eylülüm bir gün o kadar başarılı olacak ki onu kıskanıcaksınız. Keşke onun gibi olsaydım diyeceksiniz. Acaba bizi affeder mi diye düşüneceksiniz. Ama o sizinle muhattap olmayacak bile.

Ali'den

Sonunda anlamıştım ne olduğunu. Demek ki konuşamıyordu bir ameliyatta yapılan basit bir hata yüzünden. Ah ben bu şerefsizlere gününü göstermezsem. Nasıl benim sevdiğim kızı üzerler?!!!!!

Yazar'dan

Bahar esip gürlemeye devam ediyordu. En sonunda Bahar konuşmayı bitirdiğinde Caner öyle bir şey söyledi ki Eylül anında yerinden fırlayıp Caneri yere serdi ve dövmeye başladı...

......

Evvet işte yine ben yani sevgili yazarınız. Sınavlarım ha bitti ha bitecek o yüzden artık daha çok bölüm gelecek. Umarım beğenmişsinizdir.
❤❤❤❤❤

Kalp Atışı | Dilsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin