Ali'den
Yatmıştım ama bir türlü uyuyamıyordum. Esmanın söyledikleri aklımdan çıkmıyordu bir türlü. Bir dakika. Beynimde bir ampul yandı. Beden dili bilmedikleri Eylülü çoğu kişi anlayamıyor. Belki ben beden dili öğrenirsen ben onu anlamış hem de sevindirmiş olurum. Sonra da bana aşık olur ve evlenip sonsuza dek mutlu yaşarız. Evet fazla uçtum galiba ama zararı yok. Şimdi ilk işim yarın beden dili öğrenmek olacak. Öffff ama yarın okul var. Bir dakika neden yarını bekleyeyim önümde kocaman bir gece var. Evvet gel bakalım bilgisayar seninle biraz işimiz var...
Yazar'dan
O gece saatler boyunca sevdiği için beden dili öğreneye çalışı Ali Asaf. ( ühüuhü çok duygulandım şimdi ama yağğ😭😭)
Sabah olunca ise gözlerinde uyku akarak kalktı ayağa. Sonra ise Oğuz ve Alp ile hazırlanıp okula gitti.Bu sırada kızların evinde:
Eylül'den
Sabah günışığının yüzüme çarpıp kornalarını rahatsız etmesiyle uyandım. Yorgun bir şekilde ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım. Mutfağa indiğimde,hayret ki ne hayret, Esma ve Baharın daha uyanmamış olduğunu fark ettim.
Bu tarine yazılacak bir haberdi. Aklıma gelen hain planla sindive gülümsedim. Hemen buzluğun kapağını açıp elime bi avuç buz parçası alıp Esmanin odasına yollandım. Uyuyordu. Bir biz parçasını alıp tişörtünün içine attım. Huzursuzca kıpraştı. Birden iki parça daha attım ve bu sefer çığlık atarak uyandı. Önce ne olduğunu anlamadı ve sonra gözü bana be elimdeki buz parçalarına takıldı. Birden ayağa fırladı va üstüme üstüme koşmaya başladı. Ben kahkaha atarak koşarken Esma kızgın bir şekilde koşuyordu. En sonunda yorgun düştük ve koltuğa oturduk. Yanımıza seslerden dolayı uyanmış bir adet Bahar geldi ve bix anda gülme krizine girdik. Aslında bir şeyler söylemek istiyordum ama söyleyemiyordum çünkü hala konuşamıyordum. Yine aklıma gelmişti işte. Ağlayacak gibi oldum ama bozuyuya vermeden gülmeye devam ettim. Kendimizi toparladıktan sonra konuşan Bahar oldu.Bahar: Ayh neydi ya o haliniz gülmekten karnım ağrıdı yağ.
Esma: Valla hiç bana bakma hepsi bu küçün hanımın marifeti.
Eylül : ( beden dili ile) Boşuna dememişler Esma intikam soğuk yenen bir yemektir diye.
Bahar: shssskjsjsjsjs
Esma : Neyse Eylül Hanım bu seferlik affettim.
Bahar : Hadi hazırlayalım okula geç kalıcaz.
Hazırlanırlar ve okula giderler.
Eylülün Kıyafeti
Baharın KıyafetiEsmanın Kıyafeti
(Hepsinde spor ayakkabı var)Okul
Eylül'den
Okula varmıştık. İçimde ince bir sızı vardı. Biraz bahçede dolaştık ve sınıfa girdik. Dersin başlamasına 5 dakika vardı. Yerime geçtim ve beklemeye başladım. İçimden kimse bana bulaşmadan dersin başlamasını diliyordum. Yanıma Ali Asaf çocuk oturdu. Aslında yakışıklıydı. Amaaan ne diyorum ben ya. Sırası mı şimdi alemin çocuklarını süzmek. Ders başlamıştı. İlk ders en sevdiğim ders olan biyoloji idi. Bir gün doktor olmak en büyük hayalim. Tabi bu halimle ne kadar mümkün bilmiyorum...
Ali'den
İlk ders biyolojiydi. En sevdiğim derslerden biri olmasına rağmen bir türlü odaklanamıyordum. Çünkü Eylül çok üzgün görünüyordu. Sebebini anlamıştım aslında. Birkaç ders geçti ve matematik dersi başladı. Bir süre sonra hoca bir soru sordu ve sırasıyla herkesin cevaplaması gerektiğini söyledi. Cevaplar başladı. Herkesin cevabına yanlış diyordu. Sıra Eylülde idi. Eylül gözleriyle çevirmeleri için Bahae ve Esmayı aradı. Ama onların bu dersi boştu. Aklıma gelen fikirle Eylülü şaşırtıp mutlu etmeyi umuyordum.
Yazar'dan
Ali Asaf, Eylül'e doğru uzandı ve Eylül'dü çok şaşırtan bir cümle söyledi.
Ali: Eğer istersen ben tercüme edebilirim.
Eylül: ( beden dili ile) Sen beden dili biliyor musun?
Ali: Bilmeseydim teklif edermiydim.
Eylül( beden dili ile):(şaşkın bir şekilde)Peki o zaman cevabım 19 ve sana çok teşekkür ederim.
Ali: ( hocaya) Cevabı 19 hocam.
Hoca: Bravo Eylül sınıfta tek doğru bilen kişi sensin.
Eylül'den
Çok ama çok şaşkındım. Ali Asaf beden dili biliyordu. Bir an içimdeki incecik bir ses beden dilini benim için öğrenmiş olduğunu söyledi. Ancak o sesi anında susturdum. Tabiki benim için öğrenmemişti. Ama nereden bildiğini ona sormalıydım.
Yazar'dan
Teneffüs başlar başlamaz Eylül, Ali Asafa yaklaştı ve onu dürttü.
Eylül : ( beden dili ile) Ali bir sey soracağım sen beden dilini nereden biliyorsun?
Ali:_________________
*******
Evvet upuzun bir aradan sonra yine ve yeniden yepyeni bir bölümle karşınızdayım. Affınıza sığınıp bölümleri aksatmamakta çalışacağım.
Sözleri çok özledim benim sevgili okurlarım. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Hepinizi çok öptüm. 😘Acaba Alinin cevabı ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Atışı | Dilsiz Aşk
Fanfic"Kendini anlatmak için gerek yoktu konuşmasına, Okyanus gözleri herşeyi açıklıyordu..."