Te-ai intrebat vreodata daca traiesti cu adevarat sau doar existi?Unii oameni nu stiu sa faca diferenta intre "a trai" cu adevarat si doar "a exista".
Eu eram unul dintre ei.Nu credeam ca aceste lucruri ,o viata monotana, treburi caznice,uzurile cotidiene,amintiri pot devein cele mai de prêt lucruri. Continuam sa fac acelasi lucru zi de zi,gandindu-ma daca mai exista ceva in viata inafara de a-ti face tema ,a manca,a scrie,a dormi,a lenevi,a vorbi cu prietenul, in cazul meu singurul pe care il am, Damian sau contribuirea la indeletnicirile casei,precum datul cu matura,spalatul vaselor si alte lucruri pe care le faceam doar pentru a o face pe mama sa zambeasca si ea ca orice om.
Viata inseamna mai mult de atat.Inseamna sa sti sa zambesti tot timpul,sa le arati tuturor ca esti puternica chiar daca poate in interior esti sensibila,sa treci peste greutati cum poti cu fruntea sus.Se mai intampla sa faci lucruri nefacute,sa faci prostii,pentru ca viata nu e roz,nici neagra e colorata. Ar trebui sa te faca de ras,un anumit lucru jenant,mai tarziu oare nu vei rade tu de el?Viata este cum ti-o construiesti: buna sau rea;insa oriunde te vei duce in lume niciodata nu vei putea sa scapi de doua lucruri: de soarta pe care o ai si de tine insuti.
Aceste cuvinte sunt notate pe prima pagina in jurnalul meu.Citesc asta,imi reamintesc si continui sa scriu:
Ma regasesc in vechiul castel,intemeiat acum zeci de mii de ani in urma de vrajitorii Bunyakovsky Cynwrig si Vercingetorix Avraham care se pare ca neamul lor, au lasat mostenire,acum 14 ani,in 2135 intr-o luna primitoare ,inceputul de vara,2 gemene numite Evangeline Samira si Alfonsine Amira Vercingetorix total prefacute,lipsite de orice interes comun si bun pentru omenirea vrajitoreasca.Este adevarat,ce-i drept Eve are o fata mai copilaroasa,mai luminoasa si mai placuta,nu asa de patratoasa spre deosebire de cea a lui Alfonsine care este un pic mai dura.Se dau in vant dupa parul lor de o culoare ciocolatie deschis,de lungime medie,cam pana la jumatatea antebratului,putin carliontat la varfuri si dupa ochii lor de un verde patrunzator, linistitor. Le datorez toata stima pe care o am intemeietorilor, pentru ca au conceput ideea grozava de a construi aici,pe o bucata de stanca solida bine infipta in mare,cu mici ridicaturi de care se zdrobesc valurile spumegand si cateva parti abrupte, pe care se mai furiseaza un vant de miaza noapte, o scoala de vraji, farmece, magie si solomonie numita Hastings.
O mare parte din vrajitorii adevarati au o ambianta puternica ce ii face cunoscuti, dar uneori trebuie sa se spele pe maini de raul facut altora.Se mai regasesc totusi si vrajitori de onoare prin care secretele tale impenetrabile,pot fi declarate,fara a deforma nici un pic adevarul.Dar prietenii tu trebuie sa ii alegi nu ei pe tine.
CITEȘTI
Reticent:Lagarul prieteniei
Ficção Adolescente„Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut?Ce te opreste? De ce nu il faci Yvonnis? Traiesti cu adevarat sau doar existi?Nu uita, exista o mie de feluri de a pierde o zi,insa niciunul de a o intoarce inapoi”.Oare...