BOLUM 2 - YENI AILE

8 0 0
                                    

Bu bebek cok guzeldi. Hemen onu digerleri arasindan secip kucagima aldim. Pigment caprazlanmasi sorunu vardi adamin dedigine gore. Kipkirmizi gozleri ve masmavi saclari vardi. Gercek olduklari asiri derecede belliydi. Hemen onu sectim. Nufusuma aldirdim tabi ki hizla. Esimle beraber eve geldik. Bebek daha cok kucultu. Dediklerine gore babasi coktan olmus. Annesi de onu dogururken olmus. Bakimevine daha iki gunlukken gelmis. Acidim zavalli kiza. Ona asla evlatlik oldugunu soyleyemem ki ben. Su tatliliga bak. Esimle ve bebekle yani bakimevinden ogrendigim uzere Johanne Mary le babek magazasina gittik. Hemen kanguru kesesi ve puset falan aldik. Hizmetciler arkamizdan market arabalariyla takip ediyorlardi bizi. Cok sey almistim ama umrum degildi. Ciddi anlamda gerekli herseyi almistim. Magazadan cikip limuzinle eve geldik. Hemen esyalar yerlestirildi bir odaya oylesine. Kizim icin bir oda secmeliydim. Ben de cati katini sectim. Orasi muthisti. Hemen butun seyleri oraya yerlestirttim. Bebegimin sadece yatagini odama aldim. Diger yatagi ise hemen odasinin ortasindaydi.

Geceleri uykisuz kalmak bile o kadar guzel bir duyguydu ki anlatamam. Uyanip hemen bebegi kucagima aliyordum. Hemen susuyordu beni gorunce. Uyumaya devam ediyordu. O kadar sevimliydi ki. Ama bakimevi biraz zorluydu benim icin. Sanki bana yalan soylemisler gibi hissediyordum. Icimde bir his vardi ve gunlerdir gitmiyordu. Bu bebekte birsey vardi.

Sabah ilk is bakimevine gittim ve cok zorladim onlari. Sonunda biri bana gercegi anlatti. Babasi yasiyordu ama kotu biriydi. Baska caresi olmayinca da buraya birakmisti. Daha da uzulmustum bebege. O daha minicikti ve anmesi onu dogururken olmustu. Babasi ise daha da aci vericiydi benim icin. Resmen duyduklarim yuzunden agliyordum. Adamin baska caresi olmayince kendi oz kizini birakmak zorunda kalmis buraya. O adami bulmaliydim. Sorup sorusturdum ve guclu kaynaklarim sayesinde bir isime ulastim. Crystal Sermonie. Annesiydi. Hemen evine falan gittim. Annesi acti ve herseyi anlatti. Elime baska bir isim gecmisti. Kalpsiz Joe. Hemen onlarin dolastigi yerlere goz attim. Onu bulamayinca motorcularin barina girdim. Herkes bana bakti bir anda. Kalpsiz Joe nerde ? dememle biri ayaga kalkti ve Neden ? Kim soruyor ? dedi. Ozel bir mesele dedim tum cesaretimi gozler onune sererek. Burasi cok urperticiydi. Resmen korkudan titriyicektim ama kendimi tutuyordum. Benim dedi iri yari bir adam. Kaslari 50 metreden gozukuyordu. Konu ne ? dedi ve bana yaklasip. Iyice yaklastim ve kisik sesle Mary dedim. Bana saskica bakti. Bir anda Herkes disari !! diye kukredi. Herkes kosarak disari cikti. Buyrun oturun dedi nazikleserek bir anda. Hemen gecip oturdum. Dinliyorum dedi. Sesi endiseli gibiydi. Ben onun yeni ailesiyim. Sadece gercek ailesini merak etmistim dedim kendimden emin bir sesle. Adam gulumsedi ve Kizima iyi bakin lutfen. Kimse bilmiyor. Sadece en yakin arkadasim biliyor. Ondan da zarar gelmez eminim. Tek istegim onun bir geleceginin olmasi. Tek istedigim sey bu dedi. Uzulmustum. Oyle katı gorunuslu bir adam nasil olur da bu kadar sevgi dolu olurdu. Lutfen Johanne a dikkat edin. Zaten sevdiginiz belli. Tek sorunu gozleri ve saclari dedi. Basimla onayladim. Bunlar onu daha da guzel yapacak emin olun dedim gulumseyip. Bir anda Sizinle arada konusmak isterim Mary hakkinda dedi. Basimla onayladim. Onu gorursem dayanamam ama birkac fotografi cok iyi olur arada yollarsaniz dedi. Ciddi anlamda uzuluyordum bu adam icin. Annesi ? dedim. Cidden merakli biriydim ve adami bulmuskn sorayim dedim. Annesi oylesine bir metresimdi. Bebek dogmasina 2 saat kala haberim oldu bebekten. Kadin dpgumda oldu. Ama bebek... Onu gordugum an duygu ptlamasi yasadim. Cok farkli oldum bir anda. Resmen kalbimde sicaklik hissettim. O benim herseyim. Lutfen iyi bir gelecek verin dedi. Onun icin en iyisini yapacagim bay Joe dedim ve ayaga kalktim. Bana bir kagit uzatti. Burada numaram var. Istediginiz zaman arayin dedi. Ben de bir kagida numarami yazdim. Sonucta bu adam kizimin gercek babasiydi. Bazen gerekli olabilirdi. Teselkurler dedi ve el sikistik. Gorusuruz bay Joe dedim ve kapidan ciktim. Motorsulaein hepsi bana dobup bakmaya basladi. Limuzine binip hemen eve geri dondum.

Esimle konustugumda sasirmisti ama birsey demedi. Gulumsemekle ve beni opmekle yetindi. Bana guveniyordu ve o da benim kadar bir cocugu olsun istiyordu.

Gunlerce bebekle vakit geciriyorduk sadece. Kocam da ben de hep onun yanindaydik. Hemen bir bakici tutmustuk ama onu birakamiyorduk ki. Birkac hafta işe bile gitmemistik onunla ilgilenebilmek icin. O bizim minik bebegimizdi. Gorunusu farkliydi ve bu benim cok hosuma gidiyordu. Kocam biraz korkuyordu bizi sevmezse buyuyunce falan diye. Biz de bir anlasma yaptik. Kizimiza birimiz olene kadar birsey soylemeyecektik. Ikimiz de farkli farkli mektuplar yazik ve tarihler attik.

Yakasik 1 ay gecti ve mektuplar dag gibi olmaya basladi. Kizimiz ise gavas yavas buyuyordu artik. Onu. Buyumesini izlemek cok guzel bir duyguydu.

Joe yu arayip parkta benimle bulusmasini soyledim. Hemen kabul etti. Bebek arabasina Mary i koyup parka dogru yola ciktim.

Parka geldigimde Joe yu hemen gordum. Gorulmeyecek gibi degildi zaten. Yanına gecip oturdum. Oylesine hvadan sidan sohbet ettik. Sonra bebegi kucagina almak istedigini soyledim. Hemen onayladim. Yavasca kucagina alip sarildi. O kadar mutlu olmustu ki anlatamam. Bu nu sik sik yapmaliydim. Tabi Mary babasini hatirlayabilecek yasa gelinceye kadar.

Yilda 1-2 defa kizimi Joe ya goturdum ama artık yurumeye baslamisti ve konusuyordu. Joe yu gorunce kucagina atladi hemen. Biraey demedi. Sadece sarildi ona. Kan ceker dedikleri bu olsa gerek. Birkac dakika sonra yanindan son kez ayirdim kizini. Joe teselkur etti ve fotograf yollmami rica etti. Hemen onayladim. O babasiydi ve buna hakki vardi. Kizinin buyumesini gormek istiyordu fotograflardan da olsa. Mary le beraber eve dogru yola ciktik.

Selam canim okurum. Sabirsiz biriysen simdiden soyleyeyim biraz sabredeceksin. Bu yaslarini hizli geciryorum farkindaysan. Sirf sen fazla sikilma diye. Cok cok optum..

JOHANNE MARY NIN HAYATI #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin