Hemen yataktan kalkip ustumu giyindim. Dunden kalmaydim ama bugun sinavim vardi. Aaron i uyandirdim o sirada. Homurdanip diger tarafina dondu ve yatti geri. Ki ya. Askim uyan artık diye bagirdim bir anda. Hemen uyandi tabi ki. Ben hizla dusa girerken Aaron cantayi topluyordu. Evden kacmistik. Okula gidiyordum yine de. Ev artık benlik degil gibiydi. Tam dustan cikmisken Aaron kapiyi acip girdi direk.
Bak bitanem buna kapi deniyor. Kapi acilmadan vurulur tamam mi ?
Nisanlimla banyo yapmak istedim belki. Ayrica kapinin ne oldugunu biliyorum Mary.
Iyi deyip havluyu yere atip kuvete girdim hizla. Icimde bikinim vardi zaten. O da hemen yanima girdi. Onun da mayosu ustundeydi. Evlenene kadar boyleyiz artik. Evlenince de.... Neyse ya. O kadar da sapiklasmayalim. Neyse Aaron la tekrar banyo yaptik ve disari ciktik beraber. Ben banyoda kaldim , Aaron ise odaya gecti. Birkac saniye sonra kapiyi caldi. Gir askim diyince kapiyi hafiften acti ve kiyafetlerimi verdi. Iccamasirlarimi da unutmamisti. Manyak ya. Hemen giyindim ve saclarimi kuruladim. Hafif bir makyaj yapip odadan ciktim. Aaron ise yatakta uzanmis oylece duruyordu. Beni gorunce hemen yatakta oturdu. Hemen gecip bacaklarimi actim ve kucagina oturdum. Sikica belimi sardi kasli kollariyla. Sonra saati fark ettik ve hemen okula dogru yola ciktik....
Aksam da bara gittik hemen. Siyah elbisemi ve siyah topuklu ayakkabilarimi giyinmistim. Siyah ruj ve siyah eyeliner surdum. Aaron da siyah deri ceket , siyah ayakkabi , siyah pantalon ve icine siyah bir tisort giyinmisti. Cok tatliydi bu haliyle. Cok da seksi gorunuyordu. Birtanecik nisanlim benim ya. Beraber VIP masalarindan birine gectik. Hep burada takilirdik. Diger yerler guzel degildi bence. Cunku cok kalabalik oluyordu heryer. VIP ise sakin ve sessiz olurdu hep. Verandadan asagiyi izliyordum bu sirada.Aaron ise telefonla konusuyordu. Burasi cidden fazla sessizdi bugun. Birden butun muzik sesi kapandi. Aaron ayaga kalkti ve oylece durdu. Sasirmisti. Kapilarin kapanma ve kilitlenme sesini duydum. Kimseden cit cikmiyordu cunku. Ayaga kalkip asagi baktim. Eyvah !! Joe ve tayfasi gelmisti. Arka kapiya gitmeye cabaladik ama arka kapiyi da tutmuslardi. Ne yapacaktik ? Aaron kimseye birsey demeden kacmisti onlardan. Simdi ise Joe ve tayfasi onu ariyor olmaliydi. Bir anda arkamizda iri yari iki kisi belirdi. Aaron hemen oradan kacmayi basardi. Ben ise kolumu sikica kavrayan bir el yuzunden kacamadim. Adam beni hemen asagi kata indirdi. Adamdan kurtulmaya cabaliyordum ama bosuna ugrastigimi biliyordum. Yine de denemeye degerdi sonucta. Joe ayakta duruyordu. Hemen onun karsisindaki sandalyeye oturtturuldum ve ellerim kelepcelendi hizla. Joe da sandalyeyi ters cevirip oturdu hemen onume. Yaslanma yerine kollarini koydu ve beni oyle bir suzdu. Seni cok gormeye basladim guzelim. Cok dikkat cekiyorsun dedi. Acikcasi korkmustum. Joe cok iriyariydi ve arkamda duracak kimsem yoktu. Burada yalniz basima ve caresizdim. Bir daha seni o pisligin yaninda gormek istemiyorum demesiyle sinirle ona baktim. Bunu hangi hakla diyebilirdi ki ? Sus artık ! Konusma sirasi bende. Aaron benim nisanlim ve evlenmek icin dugun gunumuzu bile aldik tamam mi ? Bizi ayiramazsin. Biz her zaman birlikte olucaz. Bunu o kalin kafan basiyor mu ?! diye kukredim resmen. Bir an sesime ben bile sasirmistim. Sesim Joe gibi cikmisti resmen. Digerleri saskinlikla bakarken Joe oylece bir bana bakti ve Aaron yarina kadar anca yasar. Son kez gor onu ve konus. Ayrilmak istedigini soyle. Yoksa yarın gundogumunu gorur ama gunbatimi biraz zor dedi ve ayaga kalkti. Bu arada guzel sey bir daha gorusmeyiz merak etme. Sen de gelme ayni zamanda dedi ve arkasini donup acilan kapidan cikti. Herkes onu takip etmisti. Ama ben boyle kalmistim. Hadi ama ?! Biriniz cozseniz olmaz mi ya ? Ne igrenc adamzlarsiniz. Tamam ben kendimi acarim da kim ugrasicak o kadar ya.... Neyse ya git zaten hic arkana bile bakmadan git... Aaa cidden gitti herkes. Hemen sallanmaya basladim. Bu cok kolay olacakti. Sandalye yana dustu ama dusundugumden biraz fazla saglam cikti. Hafiften catladi. Hemen catlagin oraya kelepceyi getirip surtmeye basladim. Yakinda buradan cikacaktim. Tam sandalyeden kurtulmusken mazot kokusu doldu burnuma. Saka miydi bu ? Beni yakicaklar miydi ? Hemen sandalyeyi kirmaya cabaladim. Olmuyordu bir turlu. Hadi ama ... Bunu yapabilirim... Hadi biraz daha... Nefes nefese kalmistim ama olmuyordu. Artık pes etmistim. Duman etrafi sardi. Ardindan atesin ortasinda kaldim. Duman burnumdan zorla giriyor gibiydi. Oksurmeye basladim istemsiz bir sekilde. Sesim cikmiyordu. Oksijen yerine zehirli gaz butun vucudumu sardi. Gorusum bulaniklasmaya basladi. Burda olecektim. Son bir ugrasla sandalyeden kurtuldum. Derin bir nefes verdim ve nefesimi ututtum ama bu imkansiz gibi birseydi sonucta. Ayaga kalkmamla yere dusmem bir oldu. Nefes alamaz hale geldim ve gozlerim bana ihanet ederek kapanmaya basladi. Bir anda alevlerin ortasindan gelen Joe yu gordum. Yuzundeki korkuyu anlatamam. Bu anlatilamayacak kadar kotu birsey. Hemen beni kucagina aldi ve sikica sardi ustundeki islak havluyla. Gozlerim kapanmaya calissa da acik tutuyordum. Zorluyordum kendimi. Bir anda disarida buldum kendimi. Hemen ambulanstan iki kisi inip beni sedyeye yatirdilar. Ustume battaniye orttuler. Ardindan oksijen verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOHANNE MARY NIN HAYATI #wattys2015
FantasiBazi insanlar sansli dogar , bazi insanlar ise sanssiz dogar. Johanne Mary i anlatmak icin sanssiz kelimesi bile yaninda sansli kalir....