Hemen laboratuara gectim. Beni goren herkes sasiriyordu. Hepsinin idolu gibi birseydim sanirim. Herkes etrafimda dolaniyordu her zamanki gibi. Mikroskoplarin hepsi acikti. Herkes bir dokuyu inceliyordu. Iste bunu izlemeyi seviyorum. Onlar benim adamim ve ciddi anlamda caliskanlar. Zaten ilk zamanlarda onlarin hepsini tek tek inceleyip oyle ise almistim. Onlarin resmi patronu benim. Bu harika birsey acikcasi. Laboratuarda islerin daha surecrgini soyleyip yolladilar beni. Cunku beni izlerken ne yaptiklarini unutuyorlardi. Tam asansore binmisken Alison da bindi.
Aranizda ne gecti ?
Anlamadim.
Asherd la aranizda ne oldu ?
Birsey olmadi. Konustuk biraz. Ne olabilir ki ?
Gulumseyip duruyordu. Seni tanimasam adamla yattin derdim yani.
Oha ama ya. Belki komik bir olay olmustur da ona guluyodur.
Alakasi yok. Hele asansorden inerken gordum. Saskinca kalmis gibiydi. Artık gence ne yaptiysan ?
Alison sus ya.
Eeee randevu var mi ?
Niye ?
Cifte randevu yapariz diye.
Ben boyle iyiyim acikcasi.
Hadi ama Mary. Yapma bunu bana.
Ugrastirma beni Alison.
Uff tamam ya. Bu arada biri elinde plastik iskeletle seni ariyordu. Simdi ne yapacaksin ?
Katilimiz iskeleti alip kacmisti ama butun dokular bizde.
Yani puzzle zamani.
Aynen oyle. Iskelet ustunde dokulari birlestirip vucudu ortaya cikartmaya calisicam.
Mantikli ama zaman gerekiyor.
Yardima ihtiyacim yok canim. Ayrica kendi basima yaparsam daha iyi olur.
Peki birsey demedim. Sen cifte randevu olayini yine bir dusun dedi ve asansorun kapisinin acilmasiyla kacti resmen. Manyak bu kiz cidden. Cok hayat dolu. Bu kadar da olunmaz artık ya ... Katimda inip laboratuarima girdim. Caylaklarim yani ogrencilerim yani calisanlarim yani takimim... Evet takim demek daha iyi. Takimim butun dokulari getirdiler. Hemen onlari duzgunce siraladim. Bir polis memuru geldi ve iskeleti getirdi.
Afedersiniz bayan Mary.
Buyrun.
Iskeleti ne yapacaksiniz ?
Vucudu tekrar birlestirmek icin kullanicam.
Anladim. Cevabiniz icin tesekkurler dedi ve gitti. Iskeleti alip masaya yatirdim ama boyle zor olacakti. Ben de buyuk bir boya kutusu alip icini yapistiriciyla doldurdum. Dokularin emin oldugum yerlerine tek tek yapistirmaya basladim. Zaten numaralari ustundeydi. Bir takim uyesi de bana numaralarin ne ima ettigini yazan cizelgeyi de getirmisti. Isim cok kolaydi yani.
Yaklasik 7 saat sonra isim bitmisti. Vucut tek parcaydi. DNA testi sonuclari da gelmisti elime. Bir kurbandi ama bir sorun vardi. Doku fazlaligi vardi. Karin bolgesi... Demek ki adam kiloluydu. Hemen dokulari biraz oynattim. Daha orasi kurumamisti. Hemen 360°puzzle cozer gibi onlari da ekledim hizla. Sonra iskeletin altina gazete kagitlari sikistirdim. Deri biraz gerildi. Bu cok iyiydi. Karin boslugunu neredeyse tamamen doldurdum. Bu biraz zor oldu ama yaptigima degdi. Hemen polisler etrafimi sardi. Butun gun burada kalmistim ve fark etmemistim bile. Bu biraz garipti ama olsun. Sonucta eglenceliydi. Polislerin hepsi saskinca vucuda bakmaya basladilar. Iste size duvardan kaziyabildigim kadariyla kurbanimiz dedim. Cogu kusmaya gitti. Iradesi saglam olanlar ise tutabildigi kadar tutup onlar da kostu kusmaya. Sadece bizim tayfa oylece vucudu inceliyordu. Yani ben , Alison , Karous ve Herku. Dordumuz bir ekiptik. Hep beraber ise giderdik. Tabi ben buraya kapanmadan once. Ama onlari seviyorum cidden. Beni anliyorlar ve saygi gosteriyorlar. Vucudu dikkatle morg sehpasina yerlestirdim ve ustunu ortuyle ortup kasaya koydum. Oraya hep kasa diyordum nedense. Neyse iste isim sonunda bitmisti. Aklima gelen seyle odama kostum. Hemen Asherd in numarasini cevirdim ve hoparlore aldim. Ellerimi yikayacaktim cunku. Ellerimi yikarken acti telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOHANNE MARY NIN HAYATI #wattys2015
خيال (فانتازيا)Bazi insanlar sansli dogar , bazi insanlar ise sanssiz dogar. Johanne Mary i anlatmak icin sanssiz kelimesi bile yaninda sansli kalir....