Jimin
Azi cu baietii ne-am trezit de dimineata si cand ma refer la baieti ma refer la eu si Jin.
Am strans tot si am facut curat si i-am trezit pe minunatui care inca dormeau.
-Deci, varata, vine aici? spune Jin.
-Da, vacanta asta trebuie sa stea cu noi deoarece parintii ei sunt plecati cu afaceri.
-Aha, dar e cuminte, nu? Adica nu v-a rasturna casa cu susul in jos, nu? spune Jin putin speriat de acest gand.
-Stai linistit, ea nu e o fata care face probleme, stie sa se poarte foarte frumos. spun eu.
-Aa, bun, deci nu seamana cu tine, asta e bine de stiut! spune el usurat.
-Heyy, asta nu e adevarat, eu nu fac dezordine, bine poate putin, dar atata tot! ma apar eu.
-Mai tii minte cand vroiai sa te duci la studio si nu ai gasit ce iti trebuia si ai intors toata casa pe dos, si ai mai si intarziat? spund Jin ganditor.
-Sigur, dar aia a fost o singura data! ma apar eu.
-Serios!? spune Jin si ridica o sprânceană.
-Bine, au fost cateva dati, dar ale nu se pun!spun eu rapid.
-Daca spui tu! spune Jin si zambeste.Blair
Ma pregatesc la ora 6 si plec cu tata. O salut pe mama.
-Pa, mamă! spun eu si o imbratisez.
-pa, scumpa mea, sa stii ca eu si cu tata o sa fim cu tine orice s-ar intampala! Si sti unde? spune ea fericita.
-Unde? spun eu curioasa.
-Aici! spune si arata spre inima mea. Atunci ii iau in brate. Intru in masina si pornim. Pe drum ascult Fake Love, cea mai noua melodie a lui Bts. Cand ajungem si vad ditamai casoiul raman muta. Tata suna la sonerie si Jimin deschide.
-Unchiule, Blair, ce bine ca ati ajuns, intrati! spune el.
Intram si in living erau toti membrii.
-Bună-ziua! Spun cei șase in cor.
-Buna, atunci eu plec, pa Blair! spune tata si ma imbratiseaza.
-Pa, tata! spun si ii raspund la imbratisare.
Dupa ce pleaca tata. Jimin ma prezinta.
-Baieti, ea e Blair! spune el.
-Buna! spun toti.
-Buna! spune ea.
Ne asezam la masa din living si am inceput sa povestim.
-Deci, Blair, ai mai crescut! spune Jimin.
-Doar nu era sa raman bebelusul ala nu? spun eu ironica.
-Ti-a dat replica! rade J-Hope.
-Da, deci tu nu ai mai vazut-o decand era mica? spune Jungkook lui Jimin.
-Da, avea vreo 2 ani, nu? spune el.
-Da, cam 2 sau 3 ani aveam. spun eu.
Dupa am discutat pana seara si mie mi s-a facu somn.
-Blair, ti-e somn? spune Jin.
-Putin! spun eu.
-Hai sa-ti arat camera unde o sa dormi! spune Jin si ma conduce la etaj.
Cand am intrat arata identic cu camera mea totul inafara de mobila si pereti erau mov.
Era minunat. Cand Jin mi-a vazut reactia a spus.
-Jimin mia spus clcare e genul tau preferat si am decorat camera asa, iti place? spune zambind.
-O ADOR!! spun si-l imbratisez si el imi raspunde.
-Noapte buna, Blair, daca ai nevoie de ceva camera mea e prima usa la dreapta.
-Noapte buna, si Jin? spun eu.
-Da? spune si se uita la mine.
-Mulțumesc pentru tot! spun si ii zambesc.
-Nu ai pentru ce! spune si pleaca jos.Jin
Cand ajung jos baietii discutau.
-Jimin, de ce niu ai chemato mai devreme pe Blair si ai irosit atatia anii! Fata asta e opusul tau, e cuminte, desteapta si are toate calitatile tuturor dintre noi adunate la un loc! spune Jungkook.
-Sincer, nici eu nu stiam ca e asa! spune Jimin.
-Trebuie sa recunoasteti ca Blair e talentata! spune V.
Si toti incuviintara din cap.
-Cred ca re vremea sa ne culcam, maine trebuie sa mergem la studio dis de dimineata. spun eu.
-Si cu Blair ce facem? spune J-Hope.
-O luam cu noi! spune Jimin.
Si fiecare sa dus in camera lui si ne-am culcat.💕Sfarsitul Capitolul 2 💕
CITEȘTI
Din întâmplare
Viễn tưởngBlair este ruda cu un membru din Bts. Cand parintii ei mor ea trebuie sa se mute cu Bts. In ce relatii v-a fi cu ei o sa aflam pe prcursul acestei carti! ?