Capitolul 9

85 12 0
                                    

Jimin

J-Hope vine la noi speriat.
-J-Hope, ce ai patit? spun eu.
-Trebuie sa-i chemam pe toti baietii, Jin a plecat cu Blair la plimbare, asa ca pot sa va spun! spune el si mai speriat.
Ne punem pe iarba in cerc ca sa vedem cand vine Blair si J-Hope spune.
-Baieti, cand am fost la magazin cu Blair, un tip vorbea la telefon si a spus asa "Stai liniștit, o s-o gasim pe fiica lui Vanessa și James." spune el.
Raman socat.
-Jimin, stii cine sunt persoanele de care ziceau? zice Namjoon.
-Asa ii chema pe parintii lui Blair, si ma tem ca la ea s-au referit! Omul care mga anuntat in seara aceea mi-a spus sa o pazim in caz ca  vin si dupa ea. spun eu.
-Asta e groaznic! spune Suga.

***

Dupa nu mult timp apare Jin cu Blair. Se vedea pe ea ca are ceva.
-Si cum a fost plimbarea? spune Kookie.
-Bine! spune Jin care se aseaza langa mine.
-Eu ma duc sa citesc o carte! spune Blair si urca scarile.
-Hei, ce s-a intamplat cu Blair? spune V.
-Asa e decand a venit din oras! spune Jin.
-Da, pun pariu ca se gandeste la faza cu tipul ala. spune RM.
Toti am încuviințat din cap.
-Trebuie sa avem grija, cine stie cand afla de ea si dupa... spun eu.
-Da! spun toti.
-Dar, Jimin, de ce ar vrea ucigasul sa omoare toata familia lui Blair?spune Kookie.
-Nu am habar! spun eu.
-Ar trebui sa ne culcam! spune Suga care se uita la ceas.
-Da, se face tarziu! spun eu si ma duc spre camera mea cand aud la Blair o voce.
Deschid si vad ca vorbea in somn, cat e de draguta!😍
Ma duc in camera mea si ma culc.

***

Autor

A doua zi Blair era cu Jin, Suga, V, Kookie si J-Hope afara, in curtea din spate. Blair picta un tablou, Kookie si V stateau pe sezlonguri, Jin statea si se uita cum J-Hope alerga o pisica lui Blair.

Blair

Pictez linistita cand aud un fosnet din tufisul din spatele meu. Ma intorc si nu observ nimic, asa ca ma reîntorc la pictat.

Jin

Ma uitam la J-Hope cand aud ceva.
-AJUTOR!!!!
O vad pe Blair la pamant si trasa de picioare de un tip. El ii acopera gura, dar ea reuseste sa o i-a.
-BLAIR!! spun eu si V, Kookie si J-Hope observa ce se intampla. Jimin vine din casa auzind zgomotul si fuge spre Blair.
-DĂ-I DRUMUL!! spune Jimin.
Blair reuseste sa se ridice si tipul o prinde de mana.
-DA-MI DRUMUL DERBEDEULE! spune si il calca pe picior tare. Tipul sare cat colo si dispare.

Blair

Dintr-o data mi se intuneca vederea si mai aud doar strigatul lui Jimin si Jin.

Din întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum