Capitolul 15

69 5 0
                                    

Jin

Nu-mi vine sa cred in ce situatie m-a pus mama, in fine, acum ma scol din pat si o las pe Blair sa doarma. Pregatesc micul de jun si ii chem pe toti la masa. Dupa ce mancam. O aud pe Blair ca vorbește la telefon.
-Da intr-o clipa ajung acolo! spune ea.
-Cine a fost? spun.
-Cei de la studio! Trebuie sa merg la ei sa discutam ceva! spune ea.
-Te duc eu cu masina! spun.
-Doar daca nu te deranjează! spune ea.
-Sigur ca nu ma deranjeaza! spun eu.
Dupa ce o conduc merg si eu la studio sa discut ceva cu operatorii. Dupa merg afara si vad ca o fata vorbeste cu Blair. Cand o recunosc pe fata merg furios la ea.
-Hey, Jin, tu ce cauti aici! spune ea iritata.
-Am venit s-o iau pe Blair, apropo cum iti permiti sa stai de vorba cu persoana asta, ea e buna la suflet, nu ca tine! spun eu.
-Da, mai vedem noi! spune si pleaca.
Dupa raman cu Blair si ne uitam unul la altul.

Blair

-Poti sa-mi explici si mie cine era tipa aia?! spun putin confuza.
-Blair, cu multa vreme in urma am mai avut o iubita, o chema Samanta, fata pe care ai vazut-o. spune el trist.
-Si ce s-a intamplat, v-ati despărțit? spune eu si mai confuza.
-Da, ea ma insela, asa ca ne-am despartit, de atunci ne uram unul pe altul! spune el si vad cum o lacrima ii apare pe fata.
-Stai linistit, eu nu o sa te fac sa suferi, fata aia nu stie cu cine se pune! spun eu si-l iau în brate.
-Stiu asta! spune si ma strange in brate.
-Acum haide! spun si plecam.
Cand ajungem acasa toti isi faceau bagajul.
-Hey, de ce va faceti bagajele? spune Jin.
-Grabitiva si voi, big hit a spus ca trebuie sa ne ducem într-un fel de vacanta!

Din întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum