:-:
Gori s Bouřlivou bez váhání skočili do křoví. Kočky se na ně vyděšeně dívali. Bouřlivá smutně mňoukla, aby řekla kočkám smutnou zprávu. Všichni se nahrnuli k zástupcovo tělu. Ležel tam jako bezvadná kořist ulovena jen tak pro srandu. Chvíli bylo ticho, ale pak přiběhla Kim, zástupcova partnerka.
,,Co se stalo?! Kdo mu to udělal?!"
Kočky mlčeli.
,,Kdo mu to udělal?!" vyjekla beznadějně.
Byla s ním už podruhé březí. Poprvé se jí narodila tři koťata, ale dvě zemřela a tak zůstala sama nová učednice Bouřka. Bouřlivá začichala ve větru.
,,Musela to být další vražda Mračných! Sice odešli, ale nemuseli všichni!" mňoukla naštvaně Lucyxo.
,,Chtějí boj! A my budeme bojovat!" řekla Demon, která seděla opodál od skupiny.
,,Tak zhurta se do toho nevrhej." mňoukla Papaja.
,,Co budeme dělat?" zeptala se Lajka.
Bouřlivá hvězda stála jako přikovaná na místě. Kim ležela vedle mrtvého druha. Lucky přerušil ticho:
,,Nejprve by měla Bouřlivá hvězda zvolit nového zástupce. Pak se rozhodne, co bude dál."
Kočky souhlasně zamručeli. Mezi nima šel rozpoznat i Bouřlivé hlas.
,,Já tu zůstanu a pohřbím Klaďase. Hlavně Bouřce nic neříkejte, řeknu jí to sama." mňoukla smutně Kim a obrátila se na svého druha.
Bouřlivá jen kývla a vedla klan do tábora.
V táboře se několik koček ptalo, co se na Shromáždění stalo. Chtěli hlavně vědět, jestli se Mrační přiznali "svému" činu. Bouřlivá kývla na Vysoký kámen, kde svolává klanové seskupení. Všichni tam hned běželi a netrpělivě přešlapovali na místě. Bouřlivá se podívala na Bouřku, která vyhlížela Kim a svého mrtvého otce. Pak začala:
,,Kočky Bouřlivého klanu, sešli jsme se, abychom probrali příměří klanů......"
:-:
Pohled Hvězdného klanu:
,,Sešli jsme se, abychom probrali příměří dvou klanů, konkrétně Bouřlivého a Mračného. Dobře víme, kdo zatím stojí, ale je proti zákonům, aby jsme jim to vyzradili. Proto posílám malého učedníka Oblaka, aby zjistil, kdo za tím stojí a nápravy příměří klanů. Zapomeneš na všechno. Seš si jistý, že to chceš udělat?" mňoukl Hádes, král zemřelých koček a podíval se na malého hvězdného učedníka.
,,Ano, mým cílem je, abych se vrátil zpátky do klanu, do kterého jsem patřil, než mě smetla voda. I když si nebudu pamatovat, že jsem tam kdysi patřil, určitě se tam budu mít líp než tady. A napravit příměří dvou klanů pro dobro mého klanu a najít toho zbabělce, je pro mě to nejlehčí!"
,,Zvolil sis svůj osud a teď ho naplním." zvolal Hádes ,,Teď tě pošlu do nebezpečného světa tam na zemi. Objevíš se u řeky tam, kde jsi zemřel. Vyzvedne tě tam léčitelka. Změní se ti barva srsti i jméno, aby Bouřlivá hvězda nezačala nic tušit. Jen Gori o tom bude vědět. A teď, nový člene Bouřlivých jménem Rusty, tě posílám, abys vyřešil příměří klanů. Hvězdný klan tě podporuje....."
:-:
450 slov
ČTEŠ
Bouřlivý klan
Viễn tưởngDva kočičí klany Bouřlivého klanu a Mračného klanu se už po několik let nesnáší. Po zavraždění zástupce Bouřlivých na Shromáždění se Hvězdný klan rozhodne toto nepříměří ukončit. Pošlou vzkaz léčitelce Bouřlivého klanu, která si u řeky (hranicích me...