Druhá kapitola

54 9 8
                                    

  :-: 

 Odvážný se topil se svým sourozencem a pluli pomalu k vodopádu. Za nimi byl jeden válečník. Válečník zakřičel:

,,Nebojte se, jsem skoro u vás!"

Koťata vyplašeně mňoukala dál. Válečník bojoval s vlnami a za chvíli byl u prvního kotěte, popadl ho za zátylek, odplul na břeh, kde ho předal.......... Bouřlivé hvězdě?! Odvážný se potopil a chltal po nádechu. Všude byla jenom voda. Zaplácal tlapami a vyhoupl se zpátky na vzduch. Bouřlivá olizovala malé kotě a válečník se připravoval k dalšímu skoku do vody. Odvážný zběsile mňoukal, když si všiml, že je skoro u vodopádu.

,,Rychlý měsíci, ne!" mňoukla Bouřlivá.

,,Je to naše kotě, nenechám ho tam! Neboj se, zachráním ho, když se to nevydaří....... postarej se o klan, Bouřko."

Než Bouřlivá stihla něco říct, Rychlý skočil do vody a plaval k Odvážnému. Chytil ho za zátylek a začal plavat ke břehu. Už neměl ale sílu. Proud ho přemohl. Ať dělal, co dělal, blížil se s Odvážným v puse k vodopádu. Rozšířili se mu oči hrůzou. Byl to jeho devátý život, který za pár sekund ztratí. Odvážný nespustil oči z koťete, kterého olizovala Bouřlivá. Pak už cítil jen vítr v zádech a jak Bouřlivá sykla:

,,Rychlý!!!!!"

:-:

Odvážný rozevřel oči. Trhl sebou a sykl. Nad ním stála silueta, kterou neprobraný ze spánku nerozpoznal. Vyskočil a zaujal bojovou pozici. Pak si uvědomil, že to je jen Asuka, jeho učitelka.

,,Tys mě vylekala!" oddechl si.

,,Dobrý začátek." mňoukla Asuka ,,Takovou ostražitost má jen málo učedníků a dokonce i válečníků."

Odvážný jen děkovně kývl.

,,Ale budíček by to chtělo, už jsme měli dávno cvičit!" sykla.

,,Promiň. Zítra to bude lepší, slibuji."

Asuka přikývla a vedla ho k černé kočce, která vedla učednici, kterou včera Odvážný spatřil, ven z tábora. Když se otočila, nevěřícně sebou cukla. Pak se ale usmála.

,,Koukám, že bereš nového učedníka na výcvik." mňoukla ta černá.

,,Ano, dnes si projdeme území Bouřlivých."

Mladá kočka se na ně otočila. Hodila stydlivý pohled na Odvážného. Ten ale pohled odvrátil.

,,Myslím, že tady Bouřka by si ráda prošla naše území. Tak dře." mňoukla Lucyxo.

Bouřka váhala, ale pak přikývla.

Odvážný za nimi uslyšel kroky.

,,My by jsme taky rádi šli s vámi." ozvala se Papaja.

Lístek vykulil oči na Odvážného: ,,Jako s ním?"

,,Ano, jako s ním!" sykla Papaja ,,Taky celkem dřeš na výcviku."

Lístek zakoulel očima.

  :-:  

Šestice koček postupovala po vyšlapané cestě na východ. Odvážný začal cítit králíky.

,,Cítím králíky." řekl.

,,Vážně?" ušklíbl se Lístek ,,To mi nedošlo, když se nacházíme na-"

,,Nacházíme se na Králičí mýtině." přerušila ho Asuka ,,Tady nejčastěji lovíme."

Odvážný na ní vděčně kývl.

Bouřlivý klanKde žijí příběhy. Začni objevovat