První kapitola

66 10 2
                                    


  :-:  

Rusty se probudil u řeky, u které zemřel jako kotě Bouřlivého klanu. To však nevěděl..... Kde to jsem, pomyslil si.

Z křoví se vynořila léčitelka Gori. Rusty nevěděl, co má dělat, tak spanikařil. Gori se na něj dívala celkem klidně.

,,Uklidni se......" řekla a zakoulela očima ,,To chceš být válečník?" 

Rusty se uklidnil a vrhl na léčitelku udivený pohled.

,,Co je to....... válečník?" Čekal, že se mu Gori zasměje, ale ona jen chápavě odpověděla:

,,Zřejmě si vše zapomněl po pádu. Kdy si jsem tě našla jako tři měsíční kotě a řekla ti, že tě vezmeme do klanu. Zacházeli jsme se a včera jsme si domluvili, že zítra se tady sejdeme. Tys ale zakopl o velký kámen a spadl si do vody. Postarala jsem se o tebe, protože jsem léčitelka Bouřlivého klanu, Rusty." 

Doufala, že jí tahle lež projde a že Rusty nezjistí, že přišel, aby zabránil možná zbytečnému velkému boji mezi dvěma klany.
Já jsem Rusty? Vůbec si nepamatuju, kde jsem se narodil...... prostě nic........... Gori má pravdu, asi to bylo tím pádem nebo čím, dál už se tím nezabýval.
Nechal Gori pokračovat ve svém "proslovu" 

,,Teď tě zavedu do našeho Bouřlivého klanu a budu ti o něm vyprávět, co nás tíží."
,,Mmmm........ dobře." mňoukl Rusty a nechápavě naklonil hlavu.

  :-:  

Gori vedla Rustyho po kamenné cestě směrem do tábora Bouřlivých. Rusty ucítil pach všech koček, kteří se vyhřívali na mýtince. Pak ale ucítil pach, který mu byl strašně......... blízký.
Gori se ho zeptala: 

,,Cítíš ty pachy?" 

,,Ano." přikývl.

,,Ty se musíš naučit rozeznávat pachy všech členů." Rusty vykulil oči. Rozpoznat tolik pachů?

Gori jako první vyrazila do tábora a za ní Rusty. Všichni se na něj koukalk, jako by byl z jiné planety. Rusty spatřil spoustu jinak zbarvených koček. Gori ho vedla k jedné celé černé, která se dívala na nebe. Rozmlouvala s šedým kocourem. 

,,Papaja by neměla být zástupkyní velitele, jenom já. Jsem o hodně lep-"

,,Už jsem ti to vysvětlovala Lucky!" sykla černá kočka, ,,Papaja bude zástupkyní a tak to i zůstane! Pokud chceš přijít o své místo, tak pokračuj."

Šedý kocour si něco zamručel pod vousy a odešel. Černá kočka vrhla rychlý a udivený pohled na léčitelku a Rustyho.

,,To je velitelka našeho klanu. Jmenuje se Bouřlivá hvězda. Nezapomeň na slušnost." šeptla Gori Rustymu do ucha. 

,,Gori? Kdo to je?" 

,,To je Rusty. Našla jsem ho v lese ještě jako kotě, ale dostala jsem odvahu ho sem zavést až teď....."

Bouřlivá hvězda jenom kývala uprostřed léčitelčina proslovu.
,,Ztratili jsme mnoho válečníků a proto myslím, že bys Rustyho měla přijmout do klanu."

Bouřlivá hvězda upřela pohled na Rustyho.
Má tak podvědomé oči a tak podvědomý pach.........
Po několika minutách se Bouřlivá hvězda rozhodla: 

,,Dobře, od večera, po přidělení učitele, budeš oficiálně přidán do klanu. Nyní se můžeš seznámit s novými přáteli a s válečnickým kódem."

Rusty zjistil od léčitelky, že někdo tajně zabíjí válečníky jejich....... teda jeho klanu. Jako první ho zaujal šedý kocourek. Vypadal stejné starý jako on. Vyrazil k němu s nadějí, že se s ním bude bavit. Kocourek se na něj podíval a sjel ho pohledem od hlavy až k packám. 

,,Ahoj." pozdravil Rusty tak klidně jak dokázal. Kocourek jen odvrátil hlavu. Rusty si odkašlal a pokračoval:

,,Já jsem Rusty. A jak se jmenuješ ty?"

,,Proč tě to zajímá?" sykl kocour.

,,Já jen že jsem tu nový..."

,,Páááááni, to bych bez tebe nevěděl." ušklíbl se.

Došla k nám šedočerná kočka. Kocourovi se zježili chlupy.

,,Co tady děláte?" zeptala se.

,,Já..... on mě tady otravuje." řekl kocour.

,,Buď na nováčky milý." mňoukla kočka. ,,Já jsem Papaja, zástupkyně velitele a tohle je Lístek."

Rusty vděčně kývl:

,,Já jsem Rusty."

,,Já vím." šeptla Papaja. ,,A ty bys měl lovit pro starší!" sykla Papaja na Lístka.

,,Promiň Papajo." mňoukl slušně a vyrazil z tábora. 

Papaja odešla a Rusty si všiml dvou koček na okraji tábora, jak si navzájem čistí kožich. Pomalu se k nim příiblížil. Černá kočka se na něj podívala.

,,Co tu děláš?" sykla. 

Rusty polekaně vykulil oči. Takovou nenávist a tvrdost v jejím hlase nečekal.

,,No tak, Demon, nestává se nám zas tak často, že by nás někdo návštívil." mňoukla ta další holá. ,,Já jsem Asuka a tohle je Demon. Není na první pohled moc přátelská, ale když jí pořádně poznáš zjistíš, že je super."

,,Já jsem Rusty." vykoktal ze sebe.

,,Hodně štěstí jako budoucí učedník." ušklíbla se Demon. ,,Jen i dej pozor, aby ti někdo nepodkopl packy. V téhle době se už nedá nikomu věřit........ ani sobě."

Rusty se zděsil. Jak to myslela?  Nechápavě zavrtěl hlavou a vydal se zase do středu tábora. Přejel pohledem všechny přítomné kočky. Zastavil se u jedné bíločerné, která mu jeho pohled také opětovala. Její modré oči zářili smutkem a nadějí. Zrovna mířila ze školky, kde matky bydleli se svými koťaty. Byla to ještě učednice, protože byla moc mladá, tak v Rustyho věku. Po chvilce odvrátil pohled k Velkému kameni, kde Bouřlivá svolávala klan. Pomalu se připlížil a čekal, co se bude dít. Matky s koťaty, válečníci a učedníci se shromáždili pod kamenem. I dokonce zvědaví starší vylezli z doupat.

,,Kočky Bouřlivého klanu," začala velitelka ,,Shromáždili jsem se tu, aby jsme přidělili novému kocourkovi jménem Rusty učitele. Předstup."

Rusty nervózně skočil na Velký kámen. Za zády slyšel kočky, které si typovali, kdo by mohl být Rustyho učitelem.

,,Od teď budeš nést jméno Odvážný za tvou činnost ukázat se klanu. A tvým učitelem se stává Asuka."

Asuka se podiveně podívala na velitelku.

,,Už je to dávno, co jsi cvičila s Demon aby ses stala válečnicí a věřím, že předáš tomuto učedníkovi všechny vědomosti, co ti předala Demon."

Asuka celá v šoku k přišla k Odvážnému a dotkla se ho čumákem. Potom spolu seskočili z Velkého kamene a všichni Odvážnému začali gratulovat. Všechna nervozita opadla. Teď měl Rusty nové učednické jméno Odvážný, což se mu líbilo. Jako poslední k němu Demon, nejlepší kamarádka Asuky a její bývalé učednice. Zadívala se mu jejíma krvavýma očima do jeho oříškových.

,,Měj očí na stopkách. Nepřítel může být nedaleko....."

  :-:  

Hola amigos!

Je tu první kapitola :3 Doufám, že se líbí :D Jinak děkuji za 50 odběratelů jak na Wattpadu, tak na Youtube! Jinak se koukněte na můj nový příběh: Psí mysl.

979 slov

Bouřlivý klanKde žijí příběhy. Začni objevovat