So.. Ni fanfic Exo gua yang kedua.. *Cehh bahasa, main gua2 lagi dah!* hehe.. Hope korang enjoy.. Oh yeah.. Thanks very much sebab baca FanFict yang pertama tu.. kalau rajin meh baca yang ni meh... haha.. jangan lupa tunggu tau...
YoYo... jangan lupa untuk nantikan..
//\\//\\ CERITA INI HANYA REKAAN SEMATA-MATA ! TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN SIAPA-SIAPA... INI SEMUA REKAAN SAHAJA... HAHAA!//\\//\\
Character dalam cerita ini hanya rekaan semata2 tak da kena mengena dengan siapa2...
Cerita ini 100% kepunya 'Saya' sebagai penulis..
Rules *Baca cerita mesti ada Rules*:-
::DILARANG MENGKOPI PASTA ...*Ceh... hahaha.. *
_PEMBETULAN_DILARANG MENGCOPY PASTE CERITA INI!!
Sape lah yang nak copy Paste cerita aku ni kan? Diri ini amat memahami .. :'(.. hahahaha..
//Merapu pulak aku kat sini\\
::Vote cerita aku.. *KIDDING DUDE takkan lah nak merajuk kot? alolo comel dia merajuk^^*
Tu jeee...
Tiba masanya untuk aku mengundurkan diri... hahah.. Bye..
*Sorry lah.. diri ini memang suka untuk melawak ye Cik adik ^^... jangan sentap.. sudah.. ^--^*
BERJUMPA LAGII ...
BABBYE!!!
YANG TIDAK DIKENALI,
TheWritter..
_ni yang ORIGINAL punya.. not the fake one.. _
PENGENALAN:
Kyungsoo / D.O seorang artis yang paling the KEBABOOM di Seoul Korea. Ayahnya pemilik kepada syarikat yang paling Top jugak. Satu hari, dia terjumpa dengan seorang gadis... nak tahu lebih lanjut.. sila baca nanti yerr!!
Nur Alisyah atau nama glamournya 'Asya' seorang perempuan yang memang minat sangat dengan drama korea.. tapi dia sangat anti dengan music korea ni.. Katanya music kpop ni pelik. Dia lebih suka mendengar musik Siti Nur Haliza daripada mendengar musik yang rancak. Dah lah tak paham apa maksud lagu korea tu.. Rancak boleh tekeluar otak.. hehe..
Kim Jong In / Kai ialah BESTIE kepada Nur Alisyah sejak kecil lagi .. ibu bapa kepada Kai dan Alisyah sangat rapat kerana urusan kerja sebab tu lah anaknya pun rapat.. Kai dan Alisyah sangat rapat tak boleh berpisah.. dah macam adik beradik..
Mohd Shazwan atau pun lebih dikenali sebagai 'Abang Wan' seorang penulis lagu yang terkenal di Malaysia.. dan seorang abang yang 'caring' kepada adiknya Nur Alisyah.. Ibu bapa mereka telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya *kalau nak lagi nantikan*
#Setakat ni sampai sini jelah pengenalan.. ^____^
Story ni ada beberapa perkataan korea.. tapi jangan risau saya akan bagi erti dia nanti.. hihihi.. Nantikan tauu??