'Oi.. siapa yang langgar kau tadi tu?? Lelaki?? handsome ka?? macam itu si Lee Min Ho??' Soal Fatin sambil tersengih ke arah aku..
'Ceh.. ntah? aku dapat cam muka dia sikit je.. sebab dia pakai topi dengan kaca mata hitam.. tapi aku tak hingin lah nak tau siapa dia tu.. menyampah aku dengan lelaki tu.. tak reti nak minta maaf... bisu ke apa? dia tinggalkan aku macam tu je.. dasar lelaki yang.. erghh!!' bebelku Zulaikha hanya pelik mendengar perkara yang kami berdua bincangkan..
'Okay..............' Tiba-tiba Zulaikha bersuara.. kami berdua menoleh ke arahnya membuat kan dia mengerutkan keningnya..
'Pehal??'
'Takde.. ' Kata kami berdua sambil tersengih..
'Eh.. hantar aku balik cepat.. atauu.. Abang aku akan membebel lagi!'
'Okay lah Datin Nur Alisyah' Akur Fatin.. Dia pun memasang enjin kereta dan meneruskan perjalanan..
***********
Kyungsoo's POV -malay maybe?-
Aku meneruskan perjalanan kerana aku tak faham satu pun apa yang dia cakap.. Yeah.. aku tak boleh bercakap.. nanti dia kenal suara aku.. mampoih?? MinWook dan Uncle Ahmad telah jauh meninggalkan aku seorang..
Aku mengejar mereka daripada belakang.. Sungguh Kejam... argh.. Stresso!!
'Ya!! palli! So slow!! like a chubby sloth!' Perli Minwook aku hanya menjuih bibir sambil menjeling ke arahnya...
'Yeah.. I know i'm cute .. erghh.. You are jelous right?? hohooo!!' Aku tergelak tak henti-henti..
'Nope.. Ya palli go into the car!!' Aku hanya membuat muka menyampah.. tak ke menyampah bila dah seronok ketawa dah potong line.. haaaaaa...
'Fine..'
***Skip****
'Kyungsoo!!' Seorang gadis menyambutku.. aku hanya mengerutkan dahi .. sebab aku tak pernah pun tengok muka dia..
'Ya! You don't know me?? Fadzrinah??' Katanya lagi.. aku hanya mengangguk..
'Oh?? Fadzrinah?? I don't know.. sorry?'
Aku mengerutkan dahi.. Aku terdengar suara Encik Ahmad dan.Isterinya ketawa terkekek kekek.. Aku hanya pelik? apa yang lawak hehh??
'Ya! Do Kyungsoo it's me Nur Fadzrinah Ahmad ' Aku hanya merenung kearah mukanya dan cuba untuk mengecam muka gadis itu..
'Mmmm.. Okay?? heee.. can you show me where is my Room.. because i'm really really tired now??'
'Okay.. Follow me..' Dia hanya buat muka menyampah dengan aku.. okay fine.. Aku mengekorinya daripada belakang...
'This is your Room.. if you want to eat or else just tell me.. okay.. sleep tight!!' Aku hanya memberikan isyarat kepada Minwook.. isyarat kening...Minwook menekup mulutnya,menahan ketawa..
********
Badanku terasa berat kerana satu hari duduk sahaja.. kesian kan?? Aku menghempaskan badanku ke atas tilam yang empuk.. aku mencapai remote dan menekan butang 'on' untuk menghidupkan 'Aircon'.. badanku masih terasa panas.. Aku hanya membiarkan kepanasan itu.. Kepala ku asyik memikirkan tentang gadis tadi.. Alaah... yang aku langgar tadi.. Hati ni terasa bersalah pulak dengan dia.. whatever!
I had bump with a cute girl today.. haa.. she is absolutely cute.. no.. I mean she is rude girl ever.. How can she yell at me.. didn't she know me?? ughhh!! if i found that girl again I'll kill her! HATE!!! and I'll make her feel guilty!! HAYYYYA!