01.10.2016 10:45
bugün, oldukça tuhaf geçiyor.
annem ve ino, sasuke'yi daha ayrıntılı tanıtıyor bana.
uchiha adlı büyük bir klanın son kalan üyesi olduğunu öğreniyorum. ve bütün ailesinin, abisi tarafından katledildiğini.
bunu duyduğumda ürperiyorum. annem ve babamın olmadığını düşünüyorum. korkuyorum. hem kendim için hem sasuke için korkuyorum.
ino, bana onun soğuk birisi olduğunu söylüyor. dışarıdan hiçbir şeyi umursamayan birisi gibi görünürmüş.
bunun doğru olmadığını biliyorum. hayır, daha doğrusu, hissediyorum.
bir insanın, hiç üzülmemesi gibi bir imkân olmadığıni düşünüyorum.
"beni, sasuke ile tanıştırın," diyorum anneme.
annem hızlıca başını iki yana sallıyor. "imkânı yok," diyor. "sasuke bunu hayatta kabul etmez."
kaşlarımı çatıp, "neden?" diye soruyorum.
annemin omuzları düşüyor, ino dudaklarını birbirine bastırıyor.
"bunu, kendisinden duyman daha iyi olur sanırım," diyor ino.
anlayamıyorum.
bir anda zihnimde şimşekler çakıyor. kafamda duyduğum o sesi anımsıyorum ve bahçede gördüğüm sasuke uchiha'yı.
tek bir açıklama geliyor aklıma. tek mantıklı açıklama.
"o," diyorum. "kazada yanımda mıydı?"
§
Hımm, kaos mu geliyor?
Bu arada yorum yapıldıkça çok mutlu oluyorum, bu yüzden yorum yapanlar için iki bölüm üst üste atıyorum, canlarımmmm
Ay çok mutluyum ayol eheheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emptiness [sasusaku]
FanfictionSakura Haruno, 15 Eylül gecesinde bir trafik kazasında hafızasını kaybetmiştir. [SasuSaku] [Başlangıç: 10.05.2018] [Bitiş: 13.06.2018]