Имаше няколко минути до операцията и Ронджун се притесняваше. Щом се върнаха в болницата беше рано сутринта и Тейонг ги хвана, тъй като бе решил да дойде преди операцията. Двамата се извиниха, но Те се смили само над Ронджун, докато Джемин отнесе цялото конско, когато останаха сами.
- Не се тревожи - каза му Нана, който седеше до него и хвана ръката му. Ронджун само кимна. Всъщност беше страшно притеснен. И изплашен. Не знаеше какво го чака там, но... - Ронджуни.
Той погледна към Джемин, който му се усмихваше.
- Бъди спокоен.
Миг по-късно вратата се отвори и лекарят влезе.
- Готов ли си? - попита мило той.
Ронджун кимна бавно.
- Аз ще бъда до теб, когато се събудиш - каза Джемин.
- Добре - Ронджун си пое дълбоко дъх и погледна доктора. - Да го направим.
Щом излезе в коридора, всичките му приятели бяха там.
Тен дойде до него и го прегърна. Джисънг и Чонло сториха същото. Марк му се усмихна окуражително, а Лукас го потупа по рамото. Тейонг пристъпи към него и хвана ръцете му.
- Ще се справиш, Ронджуни - каза той.
Ронджун се вгледа в очите му и видя подкрепа.
Сетне потърси Джено с поглед и се разочарова, когато не го видя.
- Хьонг - обади се Хечан до него. - Ако търсиш Джено, той...
- Не - побърза да каже той. - Аз просто...
- Може да дойде по-късно - предположи Джънгу, но не изглеждаше толкова сигурен.
- Няма проблем - отвърна Ронджун.
- Ще се справиш, хьонг! - извикаха по-малките след него, докато вървеше по коридора.
- Можеш да го направиш, Ронджун! - той отново чу гласа на Тейонг и се усмихна.
Вървеше редом с лекаря към залата. Не допуснаха Джемин да го придружи и сега беше уплашен.
- Ронджун! - познат глас го повика и той се закова на място.
Обърна се леко и видя Джено, който тичаше към него. Настигна го и не спря, а направо го прегърна.
- Дж-джено... - той стоеше като препариран.
- Съжалявам, че закъснях - каза тихо Джено, докато го прегръщаше силно. - Съжалявам, толкова съжалявам.
ESTÁS LEYENDO
Niebla || renmin
Novela JuvenilРонджун е напът да загуби мечтата си... ﹏﹏﹏﹏ Част от поредицата "NCT: Corazón palpitante" c o v e r ~ MHYUCKBOI