Zašto se ovo njoj moralo dogoditi? Djevojka koja je pokušala pobjeći od mene?Koju sam udarao,držao pod prisilom skočila je pred metak radi mene,a nisam ni zaslužio to. Sada shvaćam kada kažu da zamisliš da osobe nema i onako kako se budeš osjećao,shvatit ćeš koliko ti je stalo do nje. Ja to nisam ni morao zamisliti. To se dogodilo. Djevojka duge plave kose,tamnih očiju i punih usnica ležala je nepomično u mojim rukama. Zadnji pogled,udah,snagu dala je za jedno 'volim te'. Pogledala me zadnji put u oči i zatvorila ih. Ni moje suze nisu bile dovoljan dokaz da joj pokažem koliko ju volim. U tom trenutku osjećao sam se kao da sam izgubio ono najvrijednije u svom životu. Osjećao sam se tako bespomoćno. Prvi puta u životu. Srce kao da mi se slomilo. Jedina je ona prihvatila svijet u mojoj glavi i zavolila ga. Volila me u svakoj situaciji i reakciji. Uvijek je vidjela ono najbolje u meni. Koliko god grub sam bio prema njoj toliko sam ju volio,a da toga nisam bio ni svjestan. Da barem mogu vratit vrijeme i popraviti stvari,a možda me ovo samo naučilo da neki ljudi zaslužuju,da im pokažeš svoje osjećaje i srušiš zid koji si napravio oko sebe.
"Gospodine Luka,u izazvanoj je komi. Pitanje je vremena kada će se probuditi." Moje gledanje u jednu točku i suočavanje sa vlastitim osjećajima prekinio je doktor.
"K-kako mislite pitanje je vremena?"povisim ton na doktora. Što ako se ne probudi? Što ako više nikada ne budem imao priliku zagrliti svoju malenu?
"Luka,saslušaj ga." Mislav stavi ruku na moje rame. Cijelo vrijeme je uz mene.
"Ne smijemo ju buditi. Sama se mora. Zbog težine ozlijede i traume." Moj svijet kao da je potonio još dublje nego što već je.
"Jel ju smijem vidjeti?"obrišem suzu koja mi je krenila niz obraz.
"Smijete."kimnem doktoru glavom i krenem prema njezinoj sobi.
Moja Ciara...kao anđeo leži na onom krevetu. Uzeo sam stolicu i sjeo kraj njenog kreveta.
"Oprosti mi malena..."Ljudiii evo napokon nastavak prvog djela priče OTETA.
Ovaj dio nije baš nešto zanimljiv,ali jednostavno sam morala napraviti nekakav uvod.
Vote,com?!?!😊😊
Volim vass🖤