"Izvoli krastavčiću moj"🤣

3.6K 153 5
                                    

"Volim te". Koliko sam samo dugo čekao da mi ovo kaže. Nije rekla od onda kad je skočila pred mene da bi me spasila. Moja ljubav. Zagrlio sam ju čvrsto i poljubio.
"Sa mnom si sigurna." Njene oči nakupile su se suzama. Koliko samo mrzim kad ju vidim uplakanu. Zapalio bih cijeli svijet i poubijao sve one koje joj nanesu bilo kakav bol. Ona je moja. Moja malena koja će mi roditi dijete. Znam da će biti najbolja majka na svijetu kao i ja otac. Oni zaslužuju ono najbolje.

6 mjeseci kasnije

"Luka ajde molim te kupi mi kisele krastavce." U zadnjih 2 mjeseca sa trbuhom do zubi samo jede kisele krastavce. Kako joj se samo više nisu zgadili. Bojim se da će se uskoro pretvoriti u krastavac.
"Meni nije jasno samo kako ti se već nisu zgadili."promrljam i obučem trenerku.
"Ajde ne zanovjetaj samo mi ih donesi." Odgovori i potapše me po ramenu. Gurala me do vrata samo da što prije odem.

***
"Izvoli krastavčiću moj."pružim joj vrećicu sa 6 tegli krastavaca. Valjda će sad bit mirna 3 dana....
"Jaoo baš ti hvala."uzme vrećicu i odnese do kuhinje.
"Kako je bilo na ultrazvuku danas?"sjela je na kauč i jela krastavce kao da su joj zadnji.
"Pitala me da li želim znati spol djeteta i rekla sam joj ne. Želim se iznenaditi."
"Ma dečko je."pogledam u nju,a usta su joj bila puna krastavaca.
"Šta god da je bitno da je zdravo" jedva promrmlja s punim ustima. Toliko je smiješna trudnica,a tako simpatična.
Ostatak večeri proveli smo ležeći u krevetu gledajući film.
Od Petra ni traga ni glasa nakon onog u Rusiji. Smrad jedan. Ma i da se u mišju rupu zavukao naći ću ga. Opet mi je netko napravio problem sa razmjenom. Zaustavili su kamion u kojem se prevozio kokain i ubio vozača. Netko se gadno igra sa svojim životom,ali nema pojma da se igra vatrom.
Iza Petra se krije netko moćniji. Nije on tako pametan i sposoban za tako nešto.
Razmišljajući nisam ni skontao da je Ciara zaspala. Zagrlila je neki dugački jastuk "za trudnice". Otkad njega ima mene više ni ne zagrli još mi i leđa okrene. Joj Bože. Poljubio sam ju u glavu,ugasio televizor te sam i ja otišao spavati.

Ljudi koliko bi htjeli da ova ima priča poglavlja? Iskreno,pomalo gubim inspiraciju jer sam dobila za novu priču koju uskoro želim početi pisati.
Ako vam se sviđa ova priča komentirajte,volim čitati vaše komentare🤗
Vote,com?!?
Stay tuned🖤

O T E T A  - ROĐENJEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora