3 mjeseca kasnije

3.3K 147 6
                                    

Aleksandar je malo porastao. Ciara se oporavila od smrti brata,ali nikada me nije osuđivala ili spominjala to. Vjerojatno zna da je i meni teško zbog toga.
Ciara i njezina mama napokon su se vidjele. Često ide kod nje i ona kod nas. Vjenčanje smo isplanirali i bit će za mjesec dana kao i krštenje malenog Aleksandra. Krštena i vjenčana kuma će biti Larisa,a meni kum Mislav.
"Ciara jesi spremna?" Idemo na piknik u prirodu na jedno jezero. Vrijeme je da se malo maknemo iz grada i odmorimo.
"Jesam."nosi malenog Aleksandra,a ja uzmem košaru u kojoj je pripremila hranu i sve što nam treba.
Ne mogu dočekati dan da ju vidim pred oltarom i da zakonski postane samo moja.
"Vidi ljubavi,kako je lijepo ovdje."Aleksandra stavi na dekicu da legne i nahrani ga. Napokon je zaspao. Valjda mu odgovara priroda i čist zrak.
"Luka..."
"Reci."pogledam u nju. Imala je tužan pogled.
"Nikad nisam mislila da će se ovo sve dogoditi između nas."
"Kako misliš?" Nije mi bilo jasno.
"Mrzila sam te kad si me oteo i ono sve radio,ali s vremenom sam te zavolila i nemaš pojma koliko sam onu noć htjela ja umrijeti umjesto tebe. I sad sam toliko sretna što si me oteo i što smo skupa,a ovo malo sunce je samo blagoslov."pogleda u Aleksandra i poljubi ga.
Od smrti brata ona se toliko promijenila. Postala je čvršća i samopouzdanija. Postala je prava žena sa karakterom. Sazrela je.
"Ljubavi nemaš pojma koliko te volim."poljubim ju.
"Znam."pogleda me u oči i ponovno poljubi.
Dok je Aleksandar spavao otišli smo do jezera se okupati. Najljepši osjećaj mi je kad ju vidim sretnu s onim savršenim osmijehom na licu. Da tako loš čovjek poput mene može imati tako divnu osobu kraj sebe,to je najveće bogatstvo i blagoslov. Koliko god sam ja nju promijenio toliko je i ona mene.
"Oćeš pripaziti na Aleksandra ja bih malo plivala?"zamoli me,a ja kimnem glavom i odem do Aleksandra.
Ona se kupala,a Aleksandar se probudio. Stavio sam ga sebi u krilo.
"Nasljedniče moj."poljubim ga.
"Oo probudio se."Ciara ga uzme sebi u naručje i počne ga škakljati,a on se smiješio. Slatko maleno biće.
  Dragi moji sljedeći nastavak će biti zadnji i bit će kraj ovoj priči:(
Komentirajte,ako vam se sviđa kliknite Vote. Volim vas🖤

O T E T A  - ROĐENJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz