"wei! Macam mana semua ne boleh berlaku?" soal ku pada sara dengan muka yang... omg tuhan je tahu saatu tu.
"hebat kan!!! kau tak rasa kena mengurat lelaki kacak macam diorang ini satu anugerah" balas sara tanpa menghiraukan soalan ku dengan muka yag sunguh teruja
"banyaklah kau punya anugerah" marah ku.
Aku tidak suka dengan situasi yang macam ni, aku merasakan bahawa segalah keamanan dan kedamaian hidup yang aku lalui sebelum-sebelum ini di ganggun dengan makluk perosak.. huh!!
"Hei! Apa nama kau?" tiba-tiba lelaki yang aku terduduk tadi menyapa aku (aku tersentak)
"Elena" jawap ku pendek
"mmmm... Dan?.."
"Alana" jawapku pendek lagi
"Hmmm... aku Adam Daniel... selamat berkenalan"
"selamat berkenalan" jawapku. Nama dia cool sangat , kejap!! macam mana aku boleh terperangkap dengan lelaki ni. Tiba-tiba pandangan kitaorang bertemu.
"kau nak nyanyi tak?" soal dia
"takpe aku tak pandai nyanyi" jawapku
"lagi pun aku nak duduk je, aku tak yakin langsung nak mengurat lelaki" sambungku lagi
"huh?" dia memandang pelik kearah ku dan menyambung kata-katanya
"sebab tu ke kau tak ada boyfriend?" soalnya
"ya..." jawap ku sambil memberi pandangan maut padanya.
"jadi kau nak jauhkan diri dari lelaki ke"
"sekarang ne kau di kemuncak kehidupan, jadi kenalah hidup sebaik mungkin"
"jangan nanti kau jadi anak dara tu dah lah"
Aku tersentak dengan kata-kata yang lemparkan lelaki itu pada ku.. aku merasakan seperti ada panah yang memusuk masuk kedalam otak ku dan menyebabkana aku seperi telah mati.
"kau ingat kau siapa nak kata macam tu pada aku.. lagi pun aku tak kenal kau dan kau pun bukannnya tau pasal aku." kata ku dengan pandang yang sangat marah,
"Errr... tak ... maaf maaf"
"kau ne comel lh"
Sorry pembaca yang membaca cerita ne.. sebab lambat update.. hehehhe Saya nak terima kasih yang membaca dan vote untuk cerita ne.. hehehe.. teruskan menyokong okey... kalau ada silap dan salah tolong maafkan lh ye.. :) :)
YOU ARE READING
Dia Boyfriend 16 tahun ku :o
FantasyElena Alana adalah pelajar kolej vokasional yang berusia 20 tahun semasa di sekolah menengah dia pernah dilukai cinta pertama. Sejak itu dia tidak mampu mencari cinta baru. Kemudian dia terjumpa seorang pemuda bernama Adam Danial. Awalnya Elena inga...