"wow! Kenapa ne ada apa-apa yang berlaku ke" soal Sara yang datang mendekati Elena yang tiba-tiba memukul kepalanya.
"Kelakuan tak senonoh aku malam tadi adalah perkara yang agak memalukan aku sepanjang hidup dan paling kotor dalam hidup aku Sara"kata Elena dengan wajah yang agak tertekan.
~Kenapa lah aku minum banyak sangat semalam sampai aku boleh keluarkan kata-kata mengarut tu pada dia, mesti dia ingat aku ne perempuan murahan..Argggh.~
Elena sepeti hendak menghentakkan kepalanya ke atas maja saat tu. Dia terlalu malu dengan Adam Daniel saat ini.
Elena ada menghantar whatApp kepada Adam Daniel pagi tadi.
Aku minta maaf kerana menyusahkan kau semalam,kalau ada peluang aku nak belanja kau makan untuk ucapkan terima kasih.
- Elena Alana -
~Tapi dia tak balas pun boleh pulak dia bluetick je aku. Sebenarnya aku tak nak whatApp dia, aku tak nak jumpa atau ada kaitan dengan dia lagi. Tapi macam tak sopan pulak kalau aku tak buat macam tu dahlah dia gendong aku balik rumah semalam. Kalau aku tak ucap terima kasih kalau terjumpa buat malu je. So, aku saja je whatApp dia ,dan aku berharap dia tak datang cari aku.~
"Sara,aku minta maaf tinggalkan kau sendirian semalam"kata Elena
"Tak pe, kau mabuk teruk semalam"kata Sara
"Kau pun mabuk terukan semalam?"soal Elena
"Ye,teruk juga lh tapi aku ingat lagi semua benda"jawab Sara
"Dia hantar kau balik ke semalam?"soal ku lagi teringat kawan Adam Daniel yang bersama sara semalam.
"Tak, kita orang tidur dekat hotel" jawab Sara dengan selamba.
Terbeliak biji mata Elena mendengar kata-kata yang keluar daripada mulut Sara saat itu.
"Huh! Apa yang kau dah buat gila!? Jagalah diri tu elok-elok sikit" kata Elena
IKLAN
Autor: Eh eh.. cakap orang dia pun sama,nasib baik lah Daniel tu baik tau..kalau tak dh macam Sara tu....
Elena: Diamlah! Autor -_-
Sara: (ketawa) >_<
TAMAT IKLAN.Hehehe
"Umur macam tu memang tu je lah ada dalam fikiran dorang,lagi pun dia tu memang type yang aku suka"kata Sara sambil tersenyum-senyum mengingati kejadian malam tadi.
"Apa maksud kau dengan umur macam tu" soal Elena
"Lelaki muda ne lagi epik,lagipun dorang ne comel je suka sangat"kata Sara dengan suaranya yang menjadi gedik secara tiba-tiba
Elena tiba-tiba diserang rasa yang agak tidak menyenangkan.
Tak mungkin apa yang aku fikir ne betul.
"Erkkk.. Sara,dorang tu tak mungkin ....."kata Elena sambil memandang Sara dengan muka berkerut tak senang dengan kemungkinan yang dia fikirkan.
"Erkk. Daniel tak Cakap dekat kau ke yang dia tu....."belum sempat Sara menghabiskan ayat-ayat dia,satu suara datang memotiong
"16 tahun, hello ladies" Kata satu suara
Elena dan Sara serentak memandang ke hadapan dan dihadapan mereka berdua berdiri seorang budak lelaki tinggi lampai dengan berpakaian uniform sekolah menengah.
OMG Adam Daniel!!!
Elena terkaku saat itu juga, wajahnya yang putih menjadi lebih putih seperti Edward Cullen dalam cerita twilight................
Okey sampai sini dulu.... Next part besok pulak publish okey 0_<
Kalau ada yang terkurang tersilap tolong maafkan lh ye...
Autor mohon maaf dari otak autor sampai...mmm tak tau lh sampai mana..hehhee>_<
YOU ARE READING
Dia Boyfriend 16 tahun ku :o
FantasyElena Alana adalah pelajar kolej vokasional yang berusia 20 tahun semasa di sekolah menengah dia pernah dilukai cinta pertama. Sejak itu dia tidak mampu mencari cinta baru. Kemudian dia terjumpa seorang pemuda bernama Adam Danial. Awalnya Elena inga...