Part 6

9 0 0
                                    

Kata -kata nya membuat kan aku tersentak terdiam. Aku terdiam dalam beberapa minit kerna fikiran ku merawang seketika dan tiba-tiba aku menyedari akan sesuatu. Huh! Apa yang aku fikirkan semua ini mengarut tak mungkin dia suka aku. Aku mencapai gelas minuman di hadapan ku lalu meneguk. Aku menenguk hampir 10 gelas beer untuk menghilangkan rasa malu ku.

"Elena berhenti minum! Cukuplah tu!" kata sara

"ish! Aku nak lagi lah sara" jawap ku yang sudah agak mabuk

"TAK BOLEH!"marah sara pada ku

"hahahah" aku hanya ketawa mendengar kata-kata sara.

"sara aku rasa aku biar lh kita orang balik dulu.. aku akan hantar dia balik.. boleh bagi alamt dia pada kau tak" aku mendengar seseorang berkata-kata pada sara dan pandangan ku terus kabur.

Perjalanan balik rumah

(Aku Part ne Daniel)

Aku mengendong minah ne balik rumah. Huhu berat juga minah ne.. habislah pinggang aku.

Aku menoleh kan kepala ku kebelakang dan aku melihat Elena sedang tertidur di bahu ku. Bibir ku menguntumkan segaris senyuman.

"kau ne memang Enjoy sangat kan" kata ku perlahan. Tiba-tiba

"jangan risau pasal benda remeh... jalan lah cepat sikit" Elena tiba-tiba berkata-kata

"kau nak aku tinggalkan kau dekat tepi jalan ne ke" soal ku sedikit geram. Namun dalam hati aku merasa sangat bahagia. Aku tidak tahu kenapa aku merasa perasaan ini ketika ini kerna aku tidak tahu apakah istemewanya minah ini sampaikan aku merasa macam ne.

Aku meletakkan Elena dia atas katil kata secara perlahan-lahan..

Aku meletakkan Elena dia atas katil kata secara perlahan-lahan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"wah! Katil" kata Elena 


"kau ne lembik sangat" aku sedikit terkejut kerana Elena tiba-tiba menjerit kesukaan semasa dapat merasa katil.

"Hmm... kalau kau nak buat apa-apa buat jelah... apa-apa pun boleh" kata Elena sambil mukanya di benamkan ke dalam bantal.

Spoting gila minah ne.. menarik kata ku dalam hati. Aku menarik Elena sehingga dia terlenta di hadapan ku dan aku naik di atas dia. Ah! Dia ne biar pun bulan terang macam mana pun dia tetap kelihatan cantik. Mukaku semakin mendekati muka Elena.


Selamat membaca :)

Dia Boyfriend 16 tahun ku :oWhere stories live. Discover now