"ေမ!!!!!"
ေဆးရုံကုတင္ေပၚတြင္လွဲေလ်ာင္းေနေသာ ေမေမ မွာတကိုယ္လုံးျဖဴေလ်ာ့စြာေသြးမရွိသလို.....သတိေ့ေနတဲ့ေမေမအနားသြားၿပီး လက္ေလးဆုပ္ကိုင္ထားၿပီးငုိေႂကြးမိေတာ့ ပခုံးေပၚေရာက္ရွိလာတဲ့ ေျဖသိမ့္တဲ့လက္တစ္စုံ......
"အားနည္းလို႔မူးလဲသြားတာပါသိပ္မစိုးရိမ္ပါနဲ႔.."
ေဖေဖရဲ႕နွိမ့္သိမ့္စကားအဆုံးသူပိုၿပီးမ်က္ရည္က်မိသည္..အေဖေခၚစရာမရွိမွားစိုးလို႔ႀကံမိႀကံရာႀကံခဲ့မိတဲ့ သူ႔အေမအေပၚသူဟာစိတ္ဒဏ္ရာေပးျခင္းျဖင့္ေက်းဇူးဆပ္ခဲ့သည္..သူ႔ေလာက္မိုက္မဲတဲ့သူကမ႓ာမွာရွိမည္မဟုတ္.......အေမ့လက္ေလးကိုအုပ္မိုးၿပီးကိုင္ကာ ငုိတုန္း ေခါင္းေပၚညင္သာစြာက်ေရာက္လာတဲ့ လက္တစ္စုံ ..
"ေမေမ!!!!!"
ေတာင္းပန္တိုးသ်ွိူသည့္အၾကည့္တစ္စုံျဖင့္ၾကည့္ေနေသာသူ႔ကိုေမေမဟာ နာက်င္ေနတာေတာင္သူ႔အားအၿပံဳးတစ္စုံေပးစြမ္းခဲ့သည္.......
************
အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ၿပီးရက္သတၲပတ္အၾကာမွာဘဲ ေမေမဟာထူထူေထာင္ေထာင္ျပန္ျဖစ္လာခဲ့သည္......ကြၽန္ေတာ္တို႔အိမ္ဟာလည္းအရင္လိုစိုစိုေျပေျပျပန္ျဖစ္လာခဲ့သည္...ကေလးလိုခ်င္သည္ဟုဂ်ီက်လြန္းေသာ Taehyung ေၾကာင့္လည္း အိမ္သားေတြအကုန္ေခါင္းခဲေနရသည္......မိဘမဲ့ေဂဟာကေမြးစားေပးမည္ဟုေျပာေသာ္လည္းလက္မခံေခ်........ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေမြးေပးဟု ဂ်စ္က်သည္......မေမြးေပးဘူးဟုေေျပာေတာ့ စိတ္ေကာက္ကာ စကားမေျပာသည္မွာ နွစ္ရက္ပင္ျပည့္ေတာ့မည္......ဒီေန႔ေတာ့မျဖစ္ေခ်...ေခ်ာ့မွရေတာ့မည္..
YOU ARE READING
Full House(completed)
RomanceZawgyi& unicode Vkook Started Aug18 2017 Ended June28 2018