''BIB BIB''
Det er mit vækkeur. Jeg slår på det men det larmer stadig. Lorte vækkeur.. Så tager jeg det i hånden og kaster det ned i mit glas vand, som står ved siden af mig. Kl er 7 om morgenen. Jeg ligger dynen over hovedet, men kan ikke falde i søvn. så jeg står op.
''Hej hej!'' råber min mor til mig, da jeg står med min cykel i hånden. ''hej hej'' råber jeg tilbage, lidt irriteret. Så sætter jeg mig op på min cykel, og cykler hen til skolen.
Jeg sætter mig på mit bord, og trækker min Iphone op, og tænder den. 3 ulæste beskeder. Hold da op. Sidst jeg havde kigget på den, var det i morges. Så låste jeg den op. 2 beskeder fra Alma, (min bedste veninde) og 1 fra min mor. Jeg tjekker først Alma's. 'Hey mus. Er du på skolen? X' så tjekker jeg den anden. 'Hey. du var vidst syg igår. Vi skal have musik som første time idag.' så svarer jeg hende: 'hey mus. Tak fordi du siger det. X' Så tjekker jeg min mors. 'Ups, glemte gymn tøj.' 'hej mor. det er ok. jeg klarer mig nok.'
Så spurter jeg ned til musik. det er begyndt. Pis. Da jeg kommer ind peger Christina (vores musik lærer) hen mod døren, og kigger på mig. Det var lige det jeg havde brug for..
Jeg sidder i matematiktimen og venter på det der såkaldte ur ringer. jeg gider ikke følge med i timen. Alma prøver at få øjenkontakt med mig. så kigger jeg på hende. hun sætter et lille stykke papir foran mig. jeg kigger ned og læser: 'skal vi følges? Så kan vi gå på stranden?' Jeg skal til at svare, da min dumme lærer selfølgelig spørger mig om noget.
Vi er på vej hjem. Jeg går med Alma ved siden af mig. Da vi når stranden, hører vi en masse piger skrige. Vi kigger mærkligt på hinanden og går hen og kigger. OMG! jeg kan ikke forstå det! lige der mellem tusinde viser af piger står..
YOU ARE READING
A world of mermaids
FantasyLuna er 14 år gammel, og fylder snart 15. Men pludselig sker der noget meget mærkeligt. Hun bliver sendt på en hemmelig mission, som ingen må vide. Men som Luna har svært ved at holde på hemmeligheder, går det vist ikke lige som planlagt.