İlk Adım

27 5 1
                                    

Yeni başlangıçlar yapmak gerekiyordu bazen.
Her sabah uyandığımda ilk olarak aklıma gelecek birini bulmayı veya öyle birine denk gelmeyi hayal ederdim her zaman.Bir umut lazım insanın yaşayacağı her anına.
Böyle bir umudun ise nereden nasıl denk geleceği hiç belli olmuyor.O kadar önemsiz olduğunu düşünüp kullandığın sosyal medya bile güzel şeyler çıkarıyor karşına.Güzel hayaller güzel umutlar.Bir anlık özgüven patlaması yaşamak ve bir mesaj ile başlamak.Belki uzun sürecek belki başlamadan bitecek ama güzel umutlar hiç bitmeyecek..
Bekliyorsun sabırsızca belki bir şans verir diye.Karşılık veriyor konuşmaya başlıyorsun.Belki oda benim gibi düşünüyor belki bu doğru olanı diyorsun.Kırmamaya çalışıp birbirini tanıyorsun.İşte herşey bundan sonra başlıyor..
Akşam her işimi bitirip eve geliyorum.Acele bir atıştırma ve hızlı bir hazırlık.Ne de olsa ilk buluşma :) Hazırlanıp çıkıyorsun ve bekliyorsun.Bilsin diye de bir mesaj.O geliyor ve ne yapacağını şaşırıyorsun.İlk olan şeylerin güzel olduğunu tekrar hatırlıyorsun.İlk gözgöze bakmak,ilk mimiklerini izlemek ve ilk ilk ilk..Bir yandan çok mutlusun bir yandan da o kadar tedirgin.Heyecandan olsa gerek önceden sorup öğrendiklerini tekrar soruyorsun.Muhabbet konusu bulmak için çırpınıyorsun :) Ama en güzel yanı şu ki senin kadar karşındaki de heyecanlı.Bütün akşam boyunca sadece yüz hatlarını ve cevapları kazıyorsun beyninin en silinmez yerlerine.Geç oluyor ve ayrılıyorsun.O evine sen evine.Yatağıma girip uyuyana kadar yaşadığım bu akşam yüzümü tebessüm ettiriyor :) Ve ilk cümleler dilinden kalbine dökülmeye başlıyor..

Bugünün DivânıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin