EskidenMİŞ..

14 1 0
                                    

Başlıktan yola çıkacak olursak eskiden oluyormuş o güzel sahneler.Araya bazı engeller bazı gereksiz şahıslar giriyor böyle güzel hayallere.Sen herşeyden ümitli ve mutlu iken aslında olayların öyle ilerlememesini bilmene rağmen yine de ısrar etmek hem seni hem de hayallerini yıkıyor.Güzel şeyler yaşamak bize daha nasip olmamış galiba :) Arada belki kolay ama sana göre çok büyük engeller var olması 1-0 geride başlamaya sebep oluyor..Kendini kandırmak için yaptıkların komik geliyor ama vazgeçemiyorsun :) Her gece belki cama çıkar diye evinin önünde beklediğimi söylemiyorum bile :') Anlatıyor sana yaşadığı sorunları olanları bitenleri ama hepsi arkadaş olarak oysa ki sen onun saçını inciten rüzgara düşman olurken..Her fırsatta buluşmak için çabalarken yoruluyor ama vazgeçemiyorsun..Dert bölümü gibi oldu ama burdan başka anlatacak yerim yok affınıza sığınıyorum :) Neyse batmışken durmak olmaz :) O kadar güzel ve o kadar kafama uygun biri daha girmedi hayatıma ki ben onun son olmasını isterken :/ Yazdığı her mesajı ve yanındayken söylediği her cümleyi en derinlere kazımak da sevdaya dahil mi :) O bunları belki hiç ama hiç okumayacak ama ben o okuyor diye yazmayı hep isteyeceğim..
Zannetmiyorum ki birgün
Lakin her güzel günün
Lütfettiği tek şansıma..

Bugünün DivânıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin