***
"T...Todo...Roki..."
Todoroki cevap vermedi. Sadece yaptığı işe devam etti. Elleriyle okşamaktan sıkılınca Izuku'nun üstündeki tişörtü çıkarıp kenara attı. Kendininkinden de kurtulunca dudaklarına küçük bir öpücük kondurup yanaklarını öpmeye başladı. Oradan da boynuna küçük izler bıraktı. Yavaşça aşağı iniyordu. Izuku kendini tutamadı.
"Ah...!"
Todoroki dudaklarını Izuku'nun göğüs ucuna değdirdiğinde Izuku titremişti. Ama Todoroki umursamadı ve orayı emmeye başladı. Sertleşen göğüs ucunu ısırıp kafasını kaldırdı. Izuku nefes nefeseydi. Bunu gören Todoroki ona sarıldı ve kulağına fısıldadı.
"Nefes kesicisin."
Izuku kızarmıştı. Bu Todoroki'nin onun pantolonunu indirmesi ile daha çok arttı.
"N-n-ne yapı-"
Todoroki kalktı. Izuku altında çırılçıplak yatıyordu. Yutkundu. Daha fazla dayanamadı ve Izuku'nun o pembe ve tatlı dudaklarıyla buluşturdu kendi dudaklarını. Elini boynuna götürdü ve yavaşça aşağılara doğru süzüldü. En alta gelince Izuku'nun sertleşmiş olduğunu fark etti. Sertliğini eline aldı ve okşamaya başladı.
"Ngh... Ah...!"
İnlemeleri, Todoroki'nin düzgün düşünemeyen beynini durmaya itiyordu. Daha fazla istiyordu. Kendine hakim olamadı ve elini Izuku'nun deliğine doğru götürüp okşamaya başladı. Bir süre sonra okşamayı bırakıp orta parmağını içine soktu. Bu Izuku'nun daha sert inlemesine neden olmuştu. Parmağı ile git gel yaptıktan sonra ağırdan alarak diğer parmaklarını soktu. Hepsini de içine almıştı. Sonunda hazır olduğunu hissedince ayağa kalktı Todoroki. Önce biraz Izuku'ya baktı. Gözleri dolmuştu ve kıpkırmızıydı. Yaklaşıp alnına küçük bir busecik kondurdu.
"Korkma."
Eliyle kendi sertliğini kavradı ve Izuku'nun deliğine sürttü. Izuku'nun canı yanmasın diye ağırdan almak istiyordu ama kendini tutamıyordu. Her santimini istiyordu onun. Sonunda hızla içine girince Izuku resmen çığlık atmıştı. Ama bunun farkına varmış hemen elleriyle ağzını kapatmıştı.
"Hareket ediyorum."
Izuku'nun da onayını alınca hareket etmeye başladı. Onun sıcaklığını hissedebiliyordu. Resmen tamamen onun olmuştu. O an dünya dursun istemişti ikisi. Birbirini tamamlayan yapboz parçaları gibiydiler. Hoşlarına gitmişti.
À Suivre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orphan // TodoDeku
Short StoryHayatlarımız 'Tanrı' denen kuklacıya ötekilerden daha hassas, daha ince ve daha kısa bağlanmıştı. Romanlarımda yansıtmak istediğim dram her zaman bu olmuştur ama hiçbir zaman sevgiyi tatmadığım için yazamamıştım ben. Bunun sebebi ise hayatın beni y...