XD

70 2 1
                                    

DODAJ KURŁA ROZDZIAŁ!!

Po udanej nocy z Jackiem G Joanna wstala z bardzo dobrym humorem. Nawet karygodno dobrym. Wstala czujac zapach perfum od DZORDZIO ARMANI oraz uderzyla ja biel kalvinow jej chlopaka. Spoglada przez chwile na jego idealnie brwi, ale ta niebywale perfekcyjna chwile musial przerwac jej dziwny zryw jej macica.

" kurwix ciota" - pomysla i zerwala sie z lozka by ogarnac problem.

Ale tu byl jeszcze wielszy problem. Nie dos ze pralka zostala rozpierdolona to jeszcze proszel VIZYR zostal rozpieprzony po calym pomieszczeniu.

- ALEXANDRA TO KURWA. 

Wyladowala swe EMOcje i usiadla na perlowy tron wysadzany diamentami krysztalami svarosliego rubinami i chuj wie co jeszcze wynegoscjowala z trumpem.

Okazalo sie ze to byl falszywy alarm. Ale cholera nie miala okresy juz od 2 miesiecy. 

Jest w dupie.

Tym czaeem w posiadlosci Veruki.

- MILOSC MILOSC W ZAKOPANYM. POLEWAMY SIE SZAMPANEM. KROLOWA JESTES A JA CHUJNIA NIE PAMIETAM.

przy tych dzwiekach Veronika rozkoszowala sie w wannie z winem w reku.

- elo biczo. - szepnal zadziornie jej parrner gej.

- ukulele pa kocie. Zajeta jestem nie widzisz?

Zrobila pretenscje do mitcha ze znkwu zawalil jej szlafrok od gucciego .

- ale misiaczku pedraczku dzisiaj scotty wbija musze sie jakos ogarnac.

Takie sa wlasnie zalety zycie z chlopakiem ktory jest gejem i ma swojego kochanka.
Eehhhh - pomyalala Very i wyszla z wanny pokazujac fucka miczowi, ktory jak zwykle odwracal wzeok kiedy byla naga.


ja tylko maczam mięsoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz