Vere po imprezie odczula chec do wielkiej zmiany. Wiedziala ze juz nie chce byc ta grzecznym malym mongolem. Musiala sie do kogos zglosic, a ze Aleks akurat byla pod reka postanowila sie zglosic...
W
ystarczylo napisac jednego smsesa o trescu Pomoc dla cirrpiacych serca.
Vere zrobila to z dudniacym sercem.
Umowila sie na 16.00 poniewaz w tej godzinie matki nie bylo w domu. Poszla na USG jej ukochanego bachora.
Po drodze Vere mibela Gang Adama i bandy' sklep Bynga Bunga, chatke Puchatka orax chalupe Tomka.
Widziala na podjezdzie soczyscie czerwony skuter Janka. Nie chciala wiedzirc co oni w tym momencie robia.
Chciala wierzyc ze wybieraja sukienke na bal.
Kiedy dotarla do willi Joanny wyczuwala won duszacych aramotow. Olejki byly bardzo podobne do tych stosonawych w burdely Dzonego.
Gdy wcisnela dzwonek, drzwi same sie otworzyly a z dolu piwnicy bylo sluchac glos Alexn
- Chodz dusza zagubiona ma. Zjedz na dol a dowiesz sie co cie czeka.
Przez chwile Veruca myslala ze to zly pomysl. Ale szybko o ucieklo co niepelnosprawna moze jej zrobic.
Schodzilla po schodach i coraz bardzoje ja mdlilo. Olejki etertczne z Biedry i Pepco nie byly niczym milym. Preferowyla only Gucci.
Zaszla na sam dol a jej oczom ukazala sie Aleks.l, ubrana od stop do glow w ŁACHMAMY.Siedziala na srodky pomjeszczenia z kula w rece. Kula byla podlaczona do pradu i Laeks co i rusz walila w nia zeby ta dzialala.
- Witaj... W czym moge ci sluzyc.- Vere byla pewna ze cos cpala, bi brzmuala jak pedofil.
- Pokazac ci kotki? - zagadnela jeszcze raz Aleks swoim orzyciszonym glosem.
- Nie kociaka to ja mam w domciu. Przyszlam po poznanie mojej przyszoosci.
- Aaaaach.... taaaaak...
Aleks miala tyle twrazy ile siniakow po gwalcie.
- usiadz moje drogie dziecko. - wskazala krzesla naprzeciw jej i tym samym jej korale i lancuchy wydale straszne skrzypniecie.
Vere usiadla, a Alex wziela do reki swojego plusozwego kota, ktory prawdopodobnie mial groszki w dupie. Udalawa ze to jest prawdzowy, bo jak mowil poradnik kot jest podstwa dobrego wrozenia.
- tooo zaczyna zabawe moja droga?
I Aleks zaczela majestatycznie krecic rekami po kuli z Tesco. Wydala dzwieki tyou mmmmmm ochhhh zadziwiajace mmmm jjjeah.
Vere zastanaaiwal sie co ona tu robi. Mogla przeciez przywiezac futra od Guuciego.
- czyyy cchceeesz daaalszaaa czessc seaaansu? - zapytala Alex. Vere nie zdarzyla jic pwoiedziec bo za chiwle dodala - ooczyywiiscie zere chceeeesz.
Przeciaganie glosek w pedofilski sposob nigdy nie wrozy niczego dobrego.
- teeeeraaazz weeezmienieeemyyy taarooota ale najpierw WYSLIJ SMSESA O TREACI CHCE GRA DALJE POD NUMER POKAZANY NA DOLE EKRANU.
Po tych slowach Aleks wyciagnela karty do gry w pasjansa. I zaczela rozkladac je na stole.
- -mmmmm widze ciekawa przyszlosc...
wystawila jednego asa jednego waleta potem dame a na koncu czarna 6.
- ojj tak tak droga Veronico. As przedstawia bujne zycie oraz oczekujace cie zmiany. Walet on bamjesza ci w glowie - w tym momemncie pomachala palvem xprzed jej oczami- ale CUZ TO SIE ZDARZY. Dama, dama bedzie chciala rozbic wasz zwiazek. To zle wrozy ale pokanasz te przeciwnosci. Numer 6 czarna mowi nam ZADZWON POD NUMER UKAZANY NA DOLE EKRANU BY DOWIEDZIC SIE CZY UKLAD GWIAZD SPRZYJA CI CZY MOZE NISZCZY.
Vere miala dosyc tych wyuczonych zwrotow. Chciala wyjsc ale tez chciala sie dowiedziec co oznacza 6.
Alez zaczela dalje kontynuowac.
- 6 czarna oznacza ze staniesz sie mroczniejsza niz zawsze. O nie to bedzie zla zmiana. Staniesz sie EMO. ONIE JEST UPOSLEDZONE. NIE WYJDZ MI Z MOJEGO SALONU. DEMONIE - zza kolnierza wyciagnela krzyz i zaczela egzoscystowac Veronike. Jednak ten upadek ze stolu byl gorszy niz to ustawa orzwiduje.
Vere oddalaa sie w strne schodow i kiefy aleks skonczyla egzostystowac dala jej ulotke z jej firma.
Vere wkurwiona wziela ulotke i jak najpredzej wyslza z domu.
Myslami byla juz z Dzonym w akcii stolowej.Na ulotve widniala usmiechnieta Aleks. I podpis WROZKA ANASTAZJA PRZEPOWIE CI PRZYSLZOSC. POWIE ULOZENIE GWIAZD ORAZ POWIEDZ TWOJA SPRZYJACACA NUMEROLOGIE.
Jak mozna byc tak zdesperowanym...
Vere wyrzucial ten shit do najblizszego kosza i weszla do nowego sklepu z Guccim, by lupic nowa bielizne dla Dzoengo. Powiedzial sobie tylko ze nigdy wiecej Alekc i jej wrozbictwa wraz z egzostystami.