În duminica următoare, mă duc împreună cu colegul de clasă la biserica din care făcea parte. Îmi aduc aminte și acum că, eram îmbrăcat în haine de piele și bocanci înalți. Liderul de acolo ma remarcat că intram în sală și mă întreabă de vorbă.
-Salut, îmi pare bine că ai venit! Tu trebuie să fi Alexandru, băiatul care mi-a spus Petru?
-Da, eu sunt! Deci cum mă poți ajuta, ia să vedem?
-Nu te voi ajuta eu personal și Dumnezeu.
-Da să crezi tu asta. Ăsta nu ma ajutat deloc, mai mult ma înlăturat și mi-a luat cel mai bun om, la luat pe tata. Și tu zici că el mă ajută. Ști ce asta să crezi tu.
-Alex, știu că ai îndoieli. Și eu am avut. Uite rămâi azi să asculți mesajul pe care îl voi spune și vei înțelege astfel ce sa întâmplat.
-Ok!
Auzind acel mesaj sau predică cum spuneau ei, am înțeles astfel situația. Mi-am dat seama că așa a fost să fie și că el mă veghează mereu.
-Frați, surori! Vrem săi urăm un bun venit în biserica noastră noului nostru frate Alexandru. Te rog poți veni în față? El trece printr-o grea încercare. Tatăl său a murit acum un an și îi e greu să treacă peste. Și eu la vârsta lui l-am pierdut pe tatăl meu. Dar un lucru știu și acela este că e în raiul Domnului alături de tatăl lui și că are grijă de el cât și de mine, tatăl meu. Așa că Alex, crezi că domnul te va elibera de acest duh de singurătate și nefericire?
-Da cred! Dar la mine mai mult este și un regret că nu am fost la spital în ziua în care el se pregătea pentru a-l întâmpina pe ăla.
-Știu! Te înțeleg perfect. Tatăl tău a fost la noi în biserică o scurtă perioadă de timp. La primit pe domnul cu toată inima lui. Prin moartea sa, el îți deschide o ușă spre un loc bun.
- Poate ai dreptate aici dar cum pot să cred că e acolo?
CITEȘTI
Așteaptă-mă Dincolo De Moarte
SachbücherPovestea mea de viață până în momentul în care tatăl meu sa dus la ceruri. Experiențele mele de viață din acele timpuri și maturizarea mea forțată. "Dormi tăticule, dormi în pace, netulburat de nici un gând Noi îți vom pune flori și lacrimi peste tr...