Sabah,alarmın o coşturucu müziği ile uyandım. Alarmımı kapatmak için telefonumu elime aldığımda kocaman "BUGÜN DOĞUM GÜNÜM" yazıyordu.
Çığlık atıp yatakta zıplamaya başladım,bugün tam tamına 3 yıl 6 aydır tanıştığım ve sevdiğim çocuğun yanına gidicektim.
Hemen yataktan kalktım daha doğrusu yere yapıştım ve sürüne sürüne banyoya girdim. Uzun bir duş aldıktan sonra bornozumu giyerek odama geri döndüm.
Dolabımı açıp bakmaya başladım. Geleneksel olarak bugün en yakın aile üyelerimiz ve arkadaşlarım gelecek.
Onlar ile doğum günü kahvaltısı yaptıktan sonra biz gençler sahile eğlenmeye gidicez. Yaşlılar da evde vakit geçirecekler.
Sonra biz bütün gençler Ankara'ya gideceğiz. Ailelerimiz tatil bitince okul nakilimizi oraya alacak liseyi orada bitirecek ve üniversiteyi orada okuyacağız.
Dolabımdan iç çamaşır takımımı alıp giydikten sonra kıyafetlerimi de çıkardım.
Krem rengi kot şortum ile beyaz askılı tişörtümü giydikten sonra, yatağımın altından beyaz spor ayakkabımı çıkarıp giydim.
Makyaj aynamın karşısına geçip saçlarımın uçlarını maşa ile dalga yaptım. Sonra ten rengi,kahverengi ve siyah tonlarını kullanarak göz makyajı yapıp eyeliner ile rimel sürdüm.
Pembe tonunda bir ruj sürdüm ve makyajımı bitirdim.Bu arada ben size kendimi ve arkadaşlarımı tanıtım.
Ben Eva 18 yaşındayım,15 yaşımda sanal üzerinden birisine aşık oldum ve şuan onun yanına gideceğim. Şimdi diyeceksiniz tanımadığın birine nasıl güveniyorsun. Ben bu yaşıma kadar onunla sohbet ettim,onun bir cümlesine güldüm,ağladım,sinirlendim. Ama yine de birbirimizden vazgeçmedik.Şimdi de size arkadaşlarımdan bahsedeyim.
Arif-Arif bizim grubun namı değer hackeri.Mehmet-Mehmet beni sinir etmesiyle ünlü bir iş adamı desem yalan olur.
Görkem-iyi ki bi sevgilin olmuş diyeceğiniz tipten bir çocuk kendisi.
Nilgün: Çınarlarin soyunu tüketen kızımız,kendisi bulduğu bütün çınar ile sevgili olmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Geldim
ChickLitDaha 15 yaşındayken sanal üzerinden bir aktivite ile tanışmış olduğu kendinden 4 yaş büyük çocuğu sevmeye başlamıştı. Onunla sanaldan sevgili oluyordu,ayrılıp arkadaş kalıyordu,kavga ediyordu. Ama yine birleşiyorlardı. Artık kız kendine sözler ver...