"Intalnirea"
Trr-trr
Off.. urăsc să fiu trezită de alarmă. Primul lucru pe care il fac este să îmi verific telefonul. -6 apeluri nepreluate de la Volga- Înainte de a suna înapoi, cobor pentru a îmi face un mic-dejun.
*convorbire telefonică*
Ea: Fato...e ora 10! La 11 trebuie să fim în stație; sau ai uitat că e prima noastră zi de liceu?!
Eu: Nu am uitat, doar că iar am dormit cam mult. Mă îmbrac și vin.
*convorbire telefonică încheiată*
Mă duc în camera mea,îmi aleg următoarele haine și pornesc spre stație.O iau pe scurtătura dintre blocuri, deoarece am întârziat destul de mult.
Volga: Ai ajuns la fix! Zise și arată cu mâna spre autobuzul ce se apropia de noi.
[ Hmm...oare cum va fi la liceu? O să am colegi drăguți? Poate de data asta o să mă integrez si eu în colectiv😔]
Volga: Pământul către Tera!Tera; ești cu noi 😂?
Eu: Ă? Ce?
Volga: colegii au intrat deja în clasă! Nu ești curioasă să îi cunoști?
Mă uit în jurul meu. [Eram atât de îngândurată încât nici nu am realizat cât de repede s-a întâmplat totul]
Se pare că eram doar 3 fete în clasă (Eu, Volga, Karina) și 9 băieți. Erau destul de drăguti dar unul din ei s-a făcut remarcat în ochii mei [se pare că nu l-am văzut doar eu...Karina și Volga salivează după el] Era înalt, bine-format, avea fața palidă ș se pare că nu era de pe la noi. Era coreean.
Diriginta noastră ne-a mutat în bănci cum i-a poftit inima, deși eu nu prea eram de acord să fiu mutată de lângă Volga; am stat în bancă cu ea 8 ani. Dar din fericire am fost norocoasa care urma să stea în bancă cu băiatul cel special.
Se sună; imi iau ghiozdanul și mă îndrept spre iesire. Volga mă conduce acasă. Intru în apartament și mă arunc în patul moale, gândindu-mă doar la acel băiat.
CITEȘTI
A New Life
ActionTera, o fata din Anglia se îndrăgostește de un vampir, fiind mai apoi obligată sa ii pastreze secretul de catre...