Capitol 6

249 14 7
                                    

-Un nou început-

  Hmm..ce se întâmplă? Sunt în patul meu confortabil si călduros..afară e zi..poate a fost doar un vis.
  Încerc să mă ridic dar mă doare foarte tare capul. Încerc să ignor asta; poate doar am dormit prost. Mă uit în jur și îl remarc pe blond care stătea pe un scaun și se uita pervers la mine [cât timp o fi stat acolo?].
  Michael: Te-ai trezit însfârșit? Când am ajuns noi acasă deja dormeai. [Clar a fost un vis].
  Eu: Am fost obosită
  El se apropie de mine și mă sărută pe frunte...e atât de drăguț când face asta😍. După care se retrage.
  Michael. Mă duc jos; dacă ai nevoie de ceva să mă strigi.
    Sunt foarte amețită așa că mă duc la baie să îmi dau cu apă pe față. Voiam să îmi prind părul dar am remarcat pe gâtul meu urme de colți. Nu mai înțeleg nimic. Am fost mușcată dar nu am murit? Sunt vampir? Cum am ajuns în pat?
     Toate aceste întrebări erau peste puterile mele. Mă duc în cameră și încerc să pun totul cap la cap în căutarea unui răspuns. [Deci; până la urmă an fost mușcată dar de ce nu am murit; așa cum e normal? Cred că băiatul acela m-a adus înapoi în casă; dar ar trebuii să spun asta băieților? Ei m-au avertizat să nu ies din casă]
    Într-un final am ales să îi povestesc totul lui Skin; deșii ia cam totul în glumă și nu este deloc serios; îmi este ca un frate.  Pe Asaf nu prea îl cunosc, iar în fața lui Michael îmi este greu să mă exprim pentru că îl plac.
   Cobor în bucătătie încercând să par cât mai normală și îmi pun un pahar de suc.
  Asaf: Neața
  Eu: buna!
  Michael: Esti ok?
  Eu: da ;)
  Eu: Skin; poți venii puțin la mine în cameră?
  Skin: Normal. 
    Urcăm împreună scările, intrăm în cameră iar eu mă asigur că am închis ușa.
  Skin: Ce este? Ești bine pisi?
Eu îmi dau părul după ureche pentru a lăsa la iveală urmele după gât.
   Skin: cum?!
   Eu: Spre apărarea mea; am vrut să salvez o pasăre...
   Skin: Cum de mai ești în viață?! Nu că ar fi ceva rău😂
   Eu: Asta vreau să știu și eu
   Skin: Nu știu ce să zic...cum de ai ales să îmi spui mie și nu lui Asaf (el e tocilar) sau lui Michael; doar e iubitul tău..
   Eu: Îmi ești ca un frate; cu tine îmi e mai ușor să vorbesc..
   Skin: Bine:) Scuze pentru reacția mea; nu prea ți-am inspirat încredere😂 doar că nu sunt obișnuit ca cineva din casa asta să mă ia în serios. O să fac orice să te ajut.
   Skin se apropie [cam mult] de mine și îmi dă părul după ureche pentru a vedea urmele. În momentul acela ușa se deschide; era Michael...
  Michael: Scuze, nu am vrut să vă întrerup "momentul". Pune capul în pământ și pleacă.
   Eu: Nu stai, nu ...off..
   Skin: Ar fi mai bine să îi explici tot; așa ar fi mai ușor să aflăm răspunsurile. +Nu vreau să mă creadă un trădător..
   Eu: Pentru prima dată de când te cunosc, ai spus ceva corect. Tu dute și vorbește cu Asaf; eu mă duc la blond😊
   Skin: Bine.
   -Cioc-Cioc-
  Michael: Nu intra
  Eu: intru oricum:) nu voiam să fiu nepoliticoasă
  Michael: Ce vrei? Încearcă să pară indiferent dar câteva lacrimi se văd în ochii lui albaștrii.
  Eu: Lasă-mă doar să îți explic. Nu e ceea ce crezi; Skin doar se uita la asta... Spun în timp ce las la iveală urmele de colți.
   El: Ești bine? Eu ți-am spus să nu ieși din casă! Știi cate ai fi putut să pățești?!
   Eu: Știu..
El se ridică din pat și mă strânge puternic în brațe.
   El: De ce ai ales să vorbești cu Skin și nu cu mine? Eu credeam că..
   Eu: Când sunt lângă tine uit tot ce vreau să spun..eu te...
   El: Și eu..
  -POC-
   Michael: Skin; ți-am spus de zeci de ori să nu mai trântești ușa!
   Skin: De asta îți arde ție acum? Pitica ar putea avea probleme grave; și ție îți arde de ușă?
   Asaf: Tatăl ei a fost vampir; de aceea nu a murit. Sunt 50% șanse să fie și ea vampir. O să am nevoie să îi analizez adn'ul.
   Eu: Dar nu vreau să fiu vampir; eu nu pot ucide nici o muscă!
   Michael: și cu restul 50% ce e; Asaf?
   Asaf: Păi; 50% șanse să moară mai încet deoarece are un organism mai puternic...
    În cameră s-a lăsat o tăcere cumplită; în ochii băieților se puteau vedea lacrimi.
    Skin: Bine... o să sparg eu tăcerea; ca de obicei..
    Michael: Avem cum să o ajutăm? Nu am de gând să aștept până când aflu în ce procentaj se încadreaza.. Spune în timp ce mă ținea strâns în brațe.
    Asaf: Hoxana..
    Skin: Glumești? Nimeni nu a mai dat de Hoxana până acum.
    Eu: Ce e Hoxana?
    Asaf: Este cel ce conduce lumea vampirilor; el alege soarta fiecărui om.
    Michael: O sa facem orice este nevoie să te ajutăm, Tera❤ Te iubesc
    Eu: Și eu te iubesc
      [ Nu știu daca am să mor sau nu; organismul meu se stinge pe zi ce trece; dar important este ca am cele mai importante persoane lângă mine; ceva îmi spune că o să pornim într-o aventură de neuitat]
    Skin: Să vă țina
    Asaf: Taci prostule; că le strici momentul.

    Michael: O sa facem orice este nevoie să te ajutăm, Tera❤ Te iubesc    Eu: Și eu te iubesc      [ Nu știu daca am să mor sau nu; organismul meu se stinge pe zi ce trece; dar important este ca am cele mai importante persoane lângă mine; ceva îm...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   
    
  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 01, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A New LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum