•Εξετάσεις•

467 23 10
                                    

Εξετάσεις;Καλά ακούσατε.Ήρθε ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που ΜΙΣΩ καθώς έρχεται το καλοκαίρι(μετά τις κατσαρίδες προφανέστατα),ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Αρχικά,όχι δεν είναι δύσκολες αρκεί να διαβάσεις😂Τώρα θα μου πεις χαιρώ πολύ Χαιρόπουλος τόσο μυαλό ήθελε να το σκεφτείς αυτο😂

Εγώ είμαι μαθήτρια του 18,άλλα έχω έναν μεγάλο εχθρό που όλοι πιστεύω τον έχουμε,ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

Αυτή η αναθεματισμένη Ιστορία.Βαρετή,καθόλου χρήσιμη και ανούσια στην ζωή μας.Και να την μάθουμε,μετά θα την ξεχάσουμε οπότε ποιος ο λόγος;

Κάθομαι και διαβάζω και μετά τα ξεχνάω.Δεν μπορώ.Και άμα δεν τα πάω καλά,πέθανα παιδιά μπάι μπάι η Ολγίτσα που ξέρατε.

Βέβαια είναι ανάλογα και τον δάσκαλο και την τάξη που πας.Πέρυσι μου άρεσε η Ιστορία είχα πάρει 18,και ο δάσκαλος ήταν και γαμώ τους δασκάλους.Αλλά φέτος είναι μια ηλίθια,ξινομούρα,ξυπασμένη βλάχα που θέλω να της σπάσω τα μούτρα.Της λέω κυρία δεν έχω τα φυλλάδια από αυτά τα μαθήματα γιατί έλειπα και μου λέει ναι,δεν δίνω φυλλάδια όταν λείπετε.ΓΙΑΤΙ ΜΩΡΗ ΒΛΑΧΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΑΝΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ.

Λοιπόν,τέλος με το στόρυ ταίμ σας έχω μερικά τίπς αντ χακς δατ καν χέλπ γιου.

1.ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΣΙΑΛ ΜΙΝΤΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ.Όχι τους λογαριασμούς,θα χάσω τους 500 φόλλουερς μου ηλίθια είμαι;Απλά την εφαρμογή.Θα σε βοηθήσει αρκετα,δεν ξέρω γιατί αλλά εμένα με βοήθησε.Επίσης βάλε το κινητό σου σε Airplane Mode για να μην σε ενοχλεί ΚΑΝΕΙΣ.

2.Κάτσε και καθαρόγραψε τα ΟΛΑ σε ένα χαρτι.Το ξέρω ότι είναι κουραστικό,αλλά βοηθάει αρκετά.Επίσης μπορείς να πάρεις ενα βοήθημα.Εγώ δεν έχω γιατί έχω δασκάλες στα Μαθηματικά και Φυσική αλλά στην Ιστορία του χρόνου θα πάρω για να με βοηθήσει.

3.Έχε και κανα σνακ δίπλα σου.ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΦΟΥΝΤ ΜΠΑΡ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΧΕΖΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.

4.Υπογράμμισε και γράψε με χρωματιστούς στυλούς.Θα σου ανεβάσει την όρεξη και θα τα θυμάσαι καλύτερα.

5.Κάνε μάθημα στα αρκουδάκια σου.Εμένα όταν δεν μπορώ να θυμηθώ πράγματα με βοηθάει πολύ να το κάνω αυτό σε αρκουδάκια.Κάνω μια ερώτηση,επαναλαμβάνω και μετά ρωταώ τα αρκουδάκια και απαντάω προφανώς εγω.Δεν ξέρω γιατί,αλλά βοηθάει.

6.Κάν'το τώρα.Έχεις ελεύθερο χρόνο;Ξοδεψέ τον διαβάζοντας,όχι παίζοντας στο κινητό όπως κάνω εγώ😂Μην σκέφτεσαι,θα το κάνω μετά γιατί όταν θα έρθει το μετά πάλι αυτό θα πεις😂

Αυτά είχα να πω.Όλα αυτά που σας είπα είναι προσωπικές μου εμπειρίες και το τι βοηθησαν εμένα να θυμηθώ τα πάντα.Επίσης να ξέρετε ότι υπάρχουν θέματα.Επέλεξε ότι σου φαίνεται πιο εύκολο και κάντο.Όχι δεν θα χάσεις καμιά μονάδα🙄Άντε ας πάω να διαβάσω και γω Ιστορία😂

xoxo Ολίνα💋

Tips and hacks for girls|Book 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ