KaleIsGood

27 2 4
                                    

KaleIsGood says, "Sonic, Can You Do 'LE CINNAMON CHALLENGE'?"
"Sure I can bro!"
"Lemme check what that is!"
....
"So according to Wikipedia: "The cinnamon challenge was a viral internet food challenge. The objective of the challenge is to film oneself eating a spoonful of ground cinnamon in under 60 seconds without drinking anything, then upload the video to the Internet."
"Sure will Kale Ol' Pal!"
"Lets START!"

"Ugh this is disgusting!"
"Thank goodness for my speed!"

"Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp,Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp, Gulp,"

"And thats 6O Seco- Blwaaaaah!"
*Throws Up*
"How many spoons?"
"Count and comment, and your name will appear here!"

Answer:
___ Spoons: @

"Don't try this at home kids!"
"Ugh, that was so gross!"
"So that was me (Sonic) gulping down cinnamon at the speed of sound!"

END

Ask Or Dare: Sonic & FriendsWhere stories live. Discover now