"Какво ще правим?"

163 8 2
                                    

Седяхме в автобуса почти сами на задните седалки... Докато се псетя Ви беше заспал... Главата му падна на рамото ми, аз не исках да го будя затова просто го оставих и аз също заспах...
След време автобуса рязко наби спирачки, така че аз и Ви щяхме да паднем на пода в автобусчето. Шофьорът извика, че това е последната спирка, после ще се връща обратно в Сеул. Ние бързо си взехме багажа и излязохме. Бяхме в едно градче... Изглеждаше много малко, но симпатично.
-Уау, тук ми е много познато! -каза Ви
-Наистина ли?
-Да, нека да се разходим
Тръгнахме по една глава улица. От двете и страни имаше дръвчета и пейки. От време на време някое детенце минаваше с дядо си...
-Хей, нека да не седим тук, да наемем стая в хотел или нещо такова.
-Добре съгласна съм!
Вървяхме и нищо не си казвахме... Сякаш и двамата разбирахме какво става между нас... Та това много добро приятелство ли беше или трябваше да е тепърва любов?
-Ви...
-Да, Джени
-Не си говорим въобще... Има ли нещо?
-Не, аз просто си мисля...
-Какво?
-Мисля си за теб...
-Хей, виж това е някъкав хотел нека да влезем!
ГЛТ:Ви
Ох, много съм прост... Уплаших Джени... Но сега трябва да оправя нещата... Взехме една стая, качихме се в асансьора до третия етаж, където ни беше стаята. Джени отключи вратата и аз се пльоснах на леглото...
-Ела! -извиках аз
Видях как сладкото момиченце се задава към леглото и седна до мен. Аз я погалих и и казах:
-Джени, щом и двамата сме тук... Това е съдбата... Ти каза, че търсиш любовта, нали?
-Да..
Тогава аз я целунах, но тя се отдръпна. Аз я притиснай в стената и я попитах:
-Не беше ли това, което търсеше?-Любов?
-Ви... Това, че сме заедно, не значи, че ние двамата трябва да сме заедно...
-Напротив... И дори да не е така... Не изпитваш ли нещо сега?
-Не знам-отговори тя...
Аз се отеглих на леглото... Тя дойде при мен и ми каза:
-Щом, искаш, давай...
Аз я целувах... И докато се усетим вече бяхме заспали... Ето че стане време за закуска, но Джени беше много сладка. Не исках да я будя, отидох да и направя закуска. Когато се върнах, тя още спеше. Погалих я, а тя отвори очи, целуна ме и ме пита "Какво ще правим? ". Аз у дадох закуската и пуснах телевизора, тогава видях новините:
"Член от така любимата ни група BTS е изчезнал. Момчетата казват, че си нямат и на представа къде е... Но не е само той-изчезнала е и Джени от Black Pink... Предполага се, че са двамата заедно...
-Тае... -каза Джени-какво ще правим?

❤Taennie❤Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora