♥🌌2.BÖLÜM♥🌌

4.6K 185 182
                                    

Medya:Jinsoo shipper'laraa💞

~Jennie'nin ağızından~

Biz hepimiz müdür'ün odasına doğru gidiyorduk.

Of!Acayip meraklandım şimdi.Şu pisliklere de hadlerini bildiremedik.Neyse...

"Evet çocuklar.Hepiniz merak ediyorsunuz farkındayım.Sizi başka bir okula transfer ediceğiz.Nedenine gelirsek;Size çok tuhaf gelebilir.Hatta "Müdür kafayı yedi"diyebilirsiniz ama gerçek.Siz vampirsiniz.Aslında daha dönüşmediniz fakat yaklaşık 1-2 hafta sonra dönüşeceksiniz.Bu yüzden sizi vampir okuluna göndermek zorundayım."dedi.

WTF?!

Ne diyo bu moruq ya?!Ne vampiri?!

"Hocam ne dediğinizin farkında mısınız?!Ne vampiri?!Bakın hocam dalga falan geçiyorsanız komik değil!"dedi Bambam.

"Gerçek çocuklar.Şimdi eşyalarınızı toplayın.Yurdunuzdaki eşyalarını biz gönderdik.Şimdi çıkabilirsiniz"

Noluyor ya?!!

~Lisa'nın ağızından~

Ne vampiri ya?!Biz şimdi vampir mi olucaz?!Ama ben kandan nefret ederim!!!

"Yha!Sizi bilmem ama ben nasıl vampir olucam?Ben kandan nefret ederim."dedim.

"Cidden.Siz ikiniz nasıl vampir olucaksınız.Lisa kandan nefret eder.Rose'u da kan tutar."dedi Jennie Unni.

Neyse en azından hepimiz vampiriz.Ayrılmayacağız.Bu iyi bir haber...

~Rose'un ağızından~

Vampir dedi ya! Ayrıca vampir okulu nedir be?!

Bu vampirler kan falan içiyor dimi?! Iyhh!Ben nasıl vampir olucam! Aishh!!

~Jisoo'nun ağızından~

Vampirelere az çok ilgim vardır.Yani vampirli şeyleri severim.Kitap falan...Ama vampir olmak istemem.

Hem neden biz?!Ayrıca nasıl?!Bunu vampir okulundaki müdür ile konuşmam lazım.

~Yazar'ın ağızından~

Gençlerin hepsi valizlerini toplayıp,okulun çıkış kapısına gitmişlerdir.

Bütün okul onları izliyordur.

Lisa:En çok şu salaklardan kurtulduğumuza seviniyorum.
Rose:Bende.

Kapının önüne bir araba gelir.Gençler(kızlar yazıyorum.Sonra aklıma BamBam geliyor siliyorum jdkxnx)Arabaya binerler.

~Lisa'nın ağızından~

Bir yere girdikten sonra her yer kapkaranlık oldu.Sonra önümüze bir okul çıktı.

Sonra önümüze bir okul çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vampire School!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin