Evden çıkıp arabama atladım bir an önce okula gitmek ve Rosie'yi görmek istiyordum arabada bir yandan müzik dinleyip bir yandan gaza abanıyordum daha fazla kendimi ondan ayrı tutmak istemiyorum çünkü fazlasıyla özledim.Okulun bahçesine geldiğimde arabayı park yerine bırakıp arabadan indiğimde herkes bana bakıyordu ve ben ise aceleyle okulun kapısına giderken birde ne göreyim David ve Rosie oturmuş sohbet falan ediyorlar, onlara doğru ilerledim ve "hey" diye bağırdım.
Ve David "Canına mı susadın dünkü çocuk" diye üstüme yürüdü bende onun üstüne yürüyünce David'in arkadaşları araya girdi ve benim önümü kesti, bende..
"Ne yaptığını sanıyorsun Rosie"
"Bu seni hiç ilgilendirmez Douglas bizim aramızda ki her şey bitti ve bizi bitiren sendin beni başka bir kızla aldattın" ve o an ortamdaki David "Ne aldatmak mı? Sen baştan kaybetmişsin çaylak. Şimdi yoluna"
"Görüşücez" diyerek arabama geri atlayıp okuldan uzaklaştım.
***
Bir süre sonra bir kaç arkadaşı arayıp onları çağırdım ve okula gelmeleri için ikna ettim zorda olsa kabul ettiler sinirden gözüm dönmüştü ne yapacağımı bilemiyordum. Ve okula doğru sürdüm arabayı tam geldiğimiz zaten okul çıkışına denk geldi ki şanslıydık.
Ve hepimiz arabadan indiğinde David ve arkadaşları karşıdan geliyordu ve bende bizimkilere şunlar diye işaret ettim. David durakladı ve "Buda ne şimdi?" Diye söylendi Rosie ortalıkta yoktu buda güzel.
Onları kenara çektik ve konuşmaya başladım.
"Rosie'nin peşini bırakıcaksın" sinirli bakışım ve öfkem muhtemelen yüz ifademden açıkça belli oluyordu ve daha da yaklaştım ona o da bana yaklaştı
"Yoksa ne olur?"
"Haddini bildirmem gerekicek. Sen kendini ne sanıyorsun ki ya hem? Okulun babası falan mı? Namı değer köpekbalığı mı? Cidden mi bunlar ne böyle fazla ergence değil mi sence çocukça insanları dövüp okulun abisi olmak nasıl bir duygu? Sanırım artık cübbene göre rakip buldun"
"Sen misin benim cübbeme göre? Sırtını kaşımadan önce basıp gidersen seni Rosie'nin hatrına affedeceğim"
"Sen mi beni affediceksin? Hadi ama David annen biliyor mu hala eve varmadığını zira çok kızacak gibi aana"
"Dövüşmek mi istiyorsun Hunter?"
"Dövüşelim mi?"
(Videolar örneklendirme ve canlandırma içindir)
Yumruklar havada uçuşuyordu adeta David ilk hamleyi yapmasıyla kavga başlamıştı adeta gözümü kan bürümüştü savunmadan sonra bende vurdum ve iki tarafta kavgaya dahil oldu adeta savaş cephesi gibiydi derken başka birileri daha girdi olaya ve David'e ve ekibine dalmaya başladı onlarda demek ki onlardan sıkılan tek ben değilim bu durumda biz 13 kişi olurken onlar sadece 4 kişiydi ve baya bir hasarla karşılaştılar. Arkadan bir ses geldi...
"Durun. Durun. Durun diyorum size. Douglas ne yapmaya çalışıyorsun sen ne diye kavga çıkartıyorsun hala neyin peşindesin sen bırak artık diyorum bulaşma David'e daha fazla"