*Kukeleku* Ik opende me ogen en dacht 'altijd fijn een haan van de buren die je om 6 uur 's ochtends wakker maakt'. Ik stond op en liep naar de douche, ik nam een koude douche om even goed wakker te worden. Daarna trok ik mijn lievelingstrui aan en pakte een zwarte broek. Daarna ging ik naar beneden om te ontbijten. Ik had nog een halfuur dus startte ik mijn laptop op en opende ik Facebook ' mwah niks bijzonders dus'. Om 8 uur fietste ik naar buiten en daar stond Bibi al op mij te wachten, mijn beste vriendin. We leerde elkaar kennen in de 1e van de middelbare het klikte meteen en we werden beste vriendinnen. Samen fietsten we naar school en waren we netjes op tijd.
Het 1e uur hadden we wiskunde waar ik nooit iets van begreep, maar gelukkig hielp Bibi me altijd en haalde ik toch nog een voldoende. Na 50 minuten was de les afgelopen en hadden we studie uur dat is een uur om zelfstandig te leren of je huiswerk te maken voor de volgende dag. Dit uur hadden we altijd van onze mentor. Ze begon de les en zij dat er een nieuwe jongen in de klas komt, de jongen komt het volgende uur en ik hoop dat jullie hem hier de weg leiden op school. Ik was erg nieuwsgierig naar hem misschien was die wel heel knap of juist heel lelijk.
Het volgende uur was aangekomen en er kwam een jongen de klas binnengelopen hij had bruin haar en blauwe ogen. Hij stelde zich voor en vertelde iets over zichzelf. De jongen heette Niek ik vond hem erg knap en fluisterde naar Bibi 'hij is echt knap' ze fluisterde terug 'mwah niet echt mijn type' Bibi hielt niet van jongens met bruin haar, maar meer van jongens met blond haar.
Toen de les was afgelopen was het pauze. Bibi en ik gingen naar de kantine om een broodje te halen. Ik bestelde en broodje kip en Bibi een broodje gezond. Achter me hoorde ik een stem van Larissa 'heb je het gehoord er zit een nieuwe jongen bij ons op school ene Niek en volgens mij is hij echt heel knap' Larissa is het populairste meisje van school ze zit in 4 vwo en kan altijd iedereen krijgen die ze maar wil ze wordt zelfs door jongens uit 6 havo uitgenodigd voor feestjes. Na Duits het laatste uur van deze dag fietsten we naar huis. Bibi zegt 'zullen we afspreken?' en antwoordt 'ja prima zullen we naar mijn huis? 'ja is goed, weetje ik heb thuis een test waar je kan zien of mensen verliefd zijn' 'haha oké naja ik ben benieuwd'.
JE LEEST
Liever niet
Teen FictionDit boek gaat over 1 meisje Lisa, ze is 15 jaar oud en zit in de 4e van de Havo. Op een dag komt er een nieuwe jongen in de klas genaamd Niek. Al snel vindt Lisa Niek erg leuk en toont haar verliefdheid, maar Niek ziet haar niet staan. Lisa is erg v...