-2-

40 1 0
                                    

Na een kwartiertje fietsen waren we bij Bibi's huis aangekomen. We namen wat te drinken en een roze koek en gingen naar haar kamer. Ze heeft een hele mooie en schattige kamer met roze,grijs en wit. We zaten op haar bed en pakte de test. Een voor een stelde Bibi de vragen. 'Oké de uitslag JA JE BENT 100% IN LOVE'. Ik was dus echt op niek verliefd, smoorverliefd zelfs. Bibi stelde voor om morgen op school te vragen om te afspreken, maar durfde ik dat wel? 'Ja ik weet zeker dat je dat kan en dan heb je een date met Niek, met Niek Lisa! Na een uurtje ging ik weer naar huis. Het was erg gezellig bij Bibi en was binnen 10 minuten thuis.

Toen ik thuis was liep ik gelijk naar boven en starte ik mijn laptop op. Ik log in op Facebook en zie dat Niek ook Facebook heeft. Ik stuur hem een verzoek en vraag dan gelijk of die wat kan afspreken. Dit was niet wat Bibi zei, maar zo kan het denk ik ook. Even later kreeg ik een berichtje van Facebook dat Niek je verzoek heeft geaccepteerd. Yes, nu kan ik vragen of die morgen na school kan afspreken. Helaas reageerde hij er niet op, naja dan moet ik het morgen nog maar gaan vragen. 'Lisa kom je eten' Ja mam ik kom eraan.

Na het eten ging ik weer naar me kamer en log in op Facebook. Niek had er nog steeds niet op gereageerd, wat ik erg jammer vond. 'Zal ik nog een berichtje sturen of?' Uiteindelijk stuurde ik nog een berichtje, maar ook nu reageerde hij niet. Ik opende mijn Skype en belde Bibi. Ze nam niet op, maar kon wel chatten.

Bibi: Hee, sorry ik kan niet Skype want mijn broertje heeft even de webcam, maar chatten kan altijd :)

Lisa: Hooi, oké geeft niks, chatten is ook goed haha :) Weetje ik zag op Facebook dat Niek ook Facebook heeft en ik heb hem toen een uitnodiging verstuurd. En die heeft hij ook geaccepteerd, maar toen vroeg ik of die kon afspreken morgen maar daar reageerde hij niet op....:(

Bibi: AWW wat jammer, maar hij heef wel je uitnodiging geaccepteerd!!!

Lisa: Ja dat wel ik was zoo blij :))))

Bibi:Weetje wat ik las dat er over 2 dagen een schoolfeest is en misschien gaat Niek er ook wel heen en dan kan je met hem dansen :)

Lisa: OMG ECHT??

Bibi: JA DAT LAS IK OP DE SCHOOLSITE KIJK MAAR!

Lisa: Echt zo leuk, maar wat moet ik aan? ik heb niks om aan te trekken?

Bibi: Dat wordt shoppen meid, ik ga met je mee zullen we morgen na school gaan?

Lisa: Ja is goed, wat is het thema?

Bibi: Het thema is beach, dus je kan een leuk hemdje kopen en een leuk shortje :)

Lisa: Ja dat is een goed idee, bij de H&M heb je nu uitverkoop dus daar kunnen we heen

Bibi: Ik heb er zin in girl, samen naar het schoolfeest en dan ga jij met Niek dansen!!

Lisa: Ja ik ook, maar durf ik hem wel te vragen?

Bibi: Ja natuurlijk , of weetje anders ga je eerst met hem praten en dan vraagt hij je misschien om te dansen :)

Lisa: Denk je echt?

Bibi: Ja zeker schat, maak je maar niet te veel zorgen het komt echt goed, maar ik moet gaan doei xx Loveyou tot morgen en slaaplekker over Niek :)

Lisa: Oké, dankje jij ook slaaplekker en Loveyou to.

Ik deed mijn laptop uit en maakte me klaar om te gaan slapen. Toen ik in bed lag was het 22:22. Ik dacht na over wat Bibi allemaal zei, zou ik echt met hem kunnen dansen? Ik schudde me hoofd en dacht eerst maar slapen.

Liever nietWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu