"Δεν αντέχω άλλο αυτήν την κατάσταση Μαριλένα θα τρελαθώ"λέω στην κολλητή μου και ξαπλώνω στο κρεββάτι ενώ την βάζω σε ανοιχτή ακρόαση.
"Ξέρεις την γνώμη μου για τον Σωτήρη οπότε άστο καλύτερα.Τον είδες με άλλη..Τι άλλο θές δηλαδή για να καταλάβεις πόσο γουρούνι είναι; "
"Τον αγαπώ Μαριλένα,έχουμε περάσει πολλά μαζί και το ξέρεις,απλά έχει φύγει ο έρωτας και πλέον είμαστε μαζί μόνο απο συνήθεια "λέω ενώ τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα.
"Το καταλαβαίνω είσαι σε πολύ δύσκολη θέση,είναι και η δουλειά στην μέση,αν χωρίσετε θα πρέπει να αλλάξεις και δουλειά για να μην τον βλέπεις."
"Νομίζεις δεν το ξέρω;Και ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να βρώ κάτι άλλο με έναν τόσο καλό μισθό και τόσο καλούς ανθρώπους."λέω και ρουφάω την μύτη μου που τρέχει.
"Σταμάτα να κλαίς και πάρτον τηλέφωνο να συζητήσετε μην το αφήνεις άλλο,θα αρρωστήσεις στο τέλος.
Πρέπει να τον βάλεις στην θέση του τον μαλάκα.Άντε τώρα μην πω τίποτα χειρότερο." λεει με έντονη φωνή αυτη την φορά."Ναι θα τον πάρω τηλέφωνο να συναντηθούμε το απόγευμα."λέω ενώ η καρδιά μου χτυπάει δυνατά μόνο στην σκέψη.
"Κοιμήσου καμιά ωρίτσα και μιλάμε το βράδυ.Να είσαι δυνατή μην τον αφήσεις να σε κάνει ότι θέλει.Αξίζεις τα καλύτερα Ιζαμπέλλα και ο Σωτήρης δεν σου αξίζει."
"Καλώς θα σε πάρω το βράδυ να τα πούμε..Φιλιά" λεω και τερματίζω την κλήση.
Γυρίζω πλευρό και κλείνω τα μάτια μου μπας και κοιμηθώ γιατί είμαι με δυο ώρες ύπνο.
Μετά απο πέντε αναπάντητες κλήσεις με πήρε επιτέλους τηλέφωνο και κανονίζουμε Αιγάλεω για καφέ.
Ντύνομαι στα γρηγόρα ενώ βάφομαι ελαφρά ώστε να κρύψω τους μαυρους κύκλους που έχω από χτές.
Φοράω τα μποτάκια μου και το μαύρο μπουφάν και βγαίνω απ το σπίτι.Τον βλέπω απο μακρυά να έρχεται ενώ κοιτάει δεξιά αριστερά αλλά όχι εμένα.
Μου δίνει ένα πεταχτό φιλί στα χείλη και κάθεται απεναντί μου.
"Τι χάλια είναι αυτά ρε μωρό μου; " Λεει ενώ μου χαμογελάει και κάνει νόημα στον σερβιτόρο."Ευχαριστώ Σωτήρη το ξέρω ήδη δεν χρειάζεται να μου το υπενθιμίζεις."λέω και σταύρωνω τα χέρια μου.
"Καλά μια πλάκα έκανα γιατί αρπάζεσαι τώρα;
Φαίνεσαι άυπνη και κουρασμένη." λέει ενώ σταματάει και παραγγέλνει ένα φρέντο μέτριο."Σε είδα Σωτήρη" λέω με μια ανάσα.Δείχνει μπερδεμένος.
"Με είδες που; Ρωτάει ενώ στρίβει ένα τσιγάρο.
"Χτές μετά την δουλειά εσένα και μια ξανθιά να μπαίνετε σπίτι σου.
Την κρατούσες απ το χέρι και εκείνη σε φίλησε στον λαιμό.
Και ξέρω τι θα πείς δεν είναι αυτό που φαίνεται αλλά αν μ'αγαπήσες έστω και λίγο παραδέξου το.
Δεν θέλω άλλα ψέμματα." λέω και τον κοιτάω στα μάτια.
Τα 'χει χαμένα.Με κοιτάει με μια θλίψη πλέον ενώ ξεφυσάει."Συγγνώμη Ιζαμπέλλα ήθελα καιρό να στο πώ.
Γνώρισα κάποια και είμαι καλά μαζί της.
Σε αγαπώ και το ξέρεις αλλά πλέον δεν είμαστε καλά μαζί.
Δουλεύεις αρκετές ώρες,είσαι μονίμως κουρασμένη και δεν έχεις ποτέ χρόνο για μας.
Η σχέση μας έχει τελειώσει εδώ και μήνες και είμαστε μαζί μόνο απο συνήθεια.Δάκρυα τρέχουν πλέον απ τα μάτια μου γιατί δεν περίμενα αυτή την εξέλιξη.
"Και γιατί δεν μου το είπες Σωτήρη;
Τόσο δύσκολο ήταν να πεις Ιζαμπέλλα θέλω να χωρίσουμε; Έπρεπε να με κερατώσεις;
Άξιζα τέτοια συμπεριφορά; Πες μου; λέω ενώ φωνάζω πλέον και μια παρέα μας κοιτάει."Νομίζεις είναι έυκολο για μένα να χωρίσουμε όταν δουλέυεις τρία χρόνια στον φούρνο μας;
Γιατί το ξέρω πως αν τελειώσουμε θα φύγεις και θα γίνει χαμός με τους γονείς μου." ενώ με κοιτάει μετανιώμενος."Ώστε μόνο αυτό σε νοιάζει; Το ότι θα μείνετε χωρίς πωλήτρια; Με δουλέυεις; Δηλαδή για μένα δεν σε νοιάζει καθόλου; Πετάς στα σκουπίδια μια σχέση 2 χρόνων; "
"Δέν είσαι μόνο μια πωλήτρια Ιζαμπέλλα και το ξέρεις.
Η μάνα μου σε έχει σαν κόρη της και σε εμπιστέυεται σε όλα.Ξέρεις πώς θα νιώσει αν φύγεις; Δεν ήθελα να σε πλήγωσω και το ξέρεις."" Συγγνώμη Σωτήρη αλλά δεν βγάζει πουθένα αυτή η συζήτηση.
Εννοείται θα φύγω απ το μαγαζί όσο κιαν στεναχωριέμαι αλλά δεν θέλω να βλέπω τα μούτρα σου πλέον.
Μπορείς να ηρεμίσεις πλέον και να χαρείς την καινούργια σου σχέση εμείς οι δυό τελειώσαμε." λέω με μια ανάσα.Αρπάζω το μπουφάν και την τσάντα μου και βγαίνω έξω ενώ νιώθω πολλά βλέμματα πάνω μου.
Σκουπίζω τα δακρυά μου και τρέχω στα γρήγορα γιατί ξέρω θα με ακολουθήσει.
YOU ARE READING
How we met ( Ασιάτικος Έρωτας)
RomanceΙζαμπέλλα Μετά τον δύσκολο χωρισμό της απ τον Σωτήρη,αλλάζει σελίδα στην ζωή της και προσπαθεί να σταθεί ξανά στα πόδια της. Ένα τηλεφώνημα απ το εξωτερικό είναι η ευκαιρία της για να ηρεμίσει απ όλα όσα της συμβαίνουν. Χωρίς δεύτερη σκέψη αποφασίζ...