Ανοίγω τα μάτια μου απότωμα και προσπαθώ να καταλάβω που βρίσκομαι.
Είμαι ξεσκέπαστη και οι πατούσες μου είναι παγωμένες,τραβάω το πάπλωμα μέχρι το λαιμό ενώ χασμουριέμαι.
Μουσική ακούγεται απ το σαλόνι αλλά είναι τόσο ζεστό το κρεβάτι που δεν θέλω να σηκωθώ.Ο καιρός είναι μουντός αλλά ευτυχώς δεν βρέχει.
Πιάνω το κινητό στα χέρια μου και γουρλώνω τα μάτια μου μόλις βλέπω την ώρα.
Είναι 12.30 το πρωί.
Ποτέ δεν κοιμάμαι τόσο πολύ.
Μάλλον η εξάντληση των τελευταίων ημερών μου βγήκε ολόκληρη σήμερα,ίσως να φταίει και η αλλαγή κλίματος.
Ο καιρός της Γερμανίας αναμφισβήτητα δεν μπορεί να συγκριθεί με την ηλιόλουστη Ελλάδα.Συκώνομαι και αφού φοράω χοντρές κάλτσες και μια ζακέτα πηγαίνω στο μπάνιο.
Κάνω την πρωινή μου ρουτίνα και προχωράω προς την κουζίνα.Βρίσκω τον Χάρη στο τραπέζι με τα βιβλία του ανοιχτά και μια κουπά καφέ στο χέρι.Φαίνεται πολύ συγκεντρωμένος.
"Καλημέρα "λέω βραχνιασμένα και του δίνω ένα φιλί.
"Καλημέρα ωραία κοιμωμένη" λεει και γελάει.Βάζω λίγο καφέ υγρό σε μια πράσινη κούπα και κάθομαι δίπλα του.
"Γιατί δεν με ξύπνησες και με άφησες να λιώσω τόσες ώρες.""Ήσουν κουρασμένη και χρειάζοσουν ύπνο και ξεκούραση.Και εγώ δεν έχω πολύ ώρα που ξύπνησα."
"Τι διαβάζεις; "Ενώ κοιτάω ένα βιβλίο Γερμανικών μπροστά του.
"Για να μάθεις τέλεια τα Γερμανικά ξαδερφούλα χρειάζεσαι μια αιωνιότητα.
Είναι πολύ δύσκολη γλώσσα.Καθημερινά μαθαίνω και κάτι καινούργιο." λεει και μαζεύει τα βιβλία του."Δεν θέλω να ξέρω.Αν εσύ λες ότι θες μια αιώνιοτητα να την μάθεις φαντάσου πόσο θα ήθελα εγώ"
"Είναι αργά για πρωινό.
Ετοιμάσου και πάμε εξώ για μεσημεριανό.
Πάμε να δοκιμάσεις την Γερμανική κουζίνα σήμερα" Λεει και αφήνει την κούπα στον νεροχύτη."Μπλιάχ πάλι νηστική θα μείνω δηλαδή" λέω και πλένω τις δυό κούπες του καφέ.
"Εμένα κάτι μου λέει πως θα σου αρέσει."ενω με αγκαλιάζει απο πίσω.
"Πάω να ετοιμαστώ.Ντύσου καλά έχουμε -6 σήμερα."λεει και προχωράμε στα δωμάτια μας.
Μετά απο ένα εικοσάλεπτο ήμουν έτοιμη.
Φόρεσα ένα ψήλομεσο μάυρο τζίν και ένα άσπρο πουλόβερ και τα μαύρα μου μποτάκια με λίγο τακούνι.
Έβαψα τα μάτια μου σε καφέ αποχρώσεις μιας και πήγαινε πολύ με τα καστανά μάτια μου.
Έβαλα ένα μπέζ κραγιόν και αφού πήρα την μαύρη τσάντα πλάτης βγήκα απ το δωμάτιο.
YOU ARE READING
How we met ( Ασιάτικος Έρωτας)
RomanceΙζαμπέλλα Μετά τον δύσκολο χωρισμό της απ τον Σωτήρη,αλλάζει σελίδα στην ζωή της και προσπαθεί να σταθεί ξανά στα πόδια της. Ένα τηλεφώνημα απ το εξωτερικό είναι η ευκαιρία της για να ηρεμίσει απ όλα όσα της συμβαίνουν. Χωρίς δεύτερη σκέψη αποφασίζ...