Μετά το φαγητό πήγαμε μια βόλτα στο εμπορικό με τα πόδια μιας και ήταν πολύ κοντά.
Ο Χάρης μου αγόρασε ένα χοντρό κασκόλ γιατί έτρεμα απ το κρύο.
Είχαν παγώσει μέχρι κ τα κόκαλα μου.Το απόγευμα μας βρήκε σπίτι.
Έβρεχε αρκετά και δεν ήθελα να βγούμε όσο κιαν επέμενε να πάμε για κάνα ποτάκι.
Βάλαμε μια ταινία δράσης στο νετφλιξ και καθόμασταν ξάπλα στον καναπέ.
Εκείνος έπινε μια μπύρα και εγώ ένα αναψυκτικό.
"Λοιπόν πάω για ύπνο" λέει μόλις τελειώνει η ταινία."Ναι κι εγώ θα ξαπλώσω " λέω μισοκοιμισμενη.
"Λοιπόν αύριο θα λείπω μέχρι της τέσσερις.
Το κέντρο είναι πολύ κοντά αν δεν το θυμάσαι βάλε GPS και βγες καμία βόλτα μην κάτσεις μόνη σου τόσες ώρες."Ναι αν δεν βρέχει θα βγω" λέω ενώ χασμουριεμαι.
"Καληνύχτα φάτσα " λέει και φεύγει στο δωμάτιο του.
"Καληνύχτα " λέω και προχωράω κι εγώ στο δωμάτιο.
Ξαπλώνω και σε δύο λεπτά αφέθηκα σε έναν βαθύ ύπνο χωρίς όνειρα.Ανοίγω τα μάτια μου καθώς άκουω έναν δυνατό θόρυβο απ έξω.
Μάλλον καθαρίζουν τους δρόμους.
Πιάνω το κινητό και βλέπω ότι ώρα έχει πάει 11.
Ανοίγω το παράθυρο και για καλή μου τύχη δεν βρέχει .Βγάζω ένα πουλόβερ και ένα μαύρο τζιν απ την βαλίτσα και προχωράω στην τουαλέτα.
Αφού κάνω την πρωινή μου ρουτίνα βαφομαι ελαφρύα.
Τα μαλλιά δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση άλλα θα φορέσω σκουφάκι έτσι και αλλιώς.Μαζεύω στα γρήγορα τα κρεββάτια μας και ανοίγω τα παράθυρα να μπει καθαρός αέρας όσο θα λείπω.
Ντύνομαι στα γρήγορα και βγαίνω έξω.
Σήμερα έχω πολύ καλή διάθεση δεν ξέρω αν φταίει ο καιρός η επειδή κοιμήθηκα καλά.
Στέλνω ένα γρήγορο μήνυμα στον Χάρη ενώ στρίβω στο πρώτο στενό.Θυμάμαι ότι περάσαμε το ξενοδοχείο και όλο ευθεία βγήκαμε στο κέντρο.
Δεν πιστεύω να χαθώ.
Ειμαι σίγουρη ότι είναι ο σωστός δρόμος.
Βάζω τα ακουστικά στα αυτιά μου και προχωράω σιγά σιγά.Όντως μετά από λίγα λεπτά έφτασα στο κέντρο και μπήκα στο εμπορικό.
Έκανα μια γρήγορη βόλτα στα μαγαζιά κ αφού πήρα ένα πουλόβερ στον Χάρη έκατσα για καφέ σε μια Ιταλική καφετέρια.
Και εννοείτε δεν έχει κρύο καφέ.
Παραγγέλνω ένα ζεστό Cappuccino και κοιτάω το κινητό μου.Μετά από μία ώρα βγαίνω έξω και χαζεύω τα Χριστούγεννιατικα σπιτάκια που έχουν χτίσει λόγο εορτών και από τι είπε ο Χάρης κρατάνε μέχρι τρεις Ιανουαρίου.
ESTÁS LEYENDO
How we met ( Ασιάτικος Έρωτας)
RomanceΙζαμπέλλα Μετά τον δύσκολο χωρισμό της απ τον Σωτήρη,αλλάζει σελίδα στην ζωή της και προσπαθεί να σταθεί ξανά στα πόδια της. Ένα τηλεφώνημα απ το εξωτερικό είναι η ευκαιρία της για να ηρεμίσει απ όλα όσα της συμβαίνουν. Χωρίς δεύτερη σκέψη αποφασίζ...