" Ξάδερφος Ανδρέας "

32 9 3
                                    


1 βδομάδα αργότερα

Τριγυρνάω σαν το ζόμπι όλη την βδομάδα.
Παραιτήθηκα απ την δουλειά όσο κιάν με παρακάλεσε η Κυρία Μαρία να μείνω.
Ακόμα και αύξηση μου έταξε ώστε να μην φύγω.
Ο Σωτήρης με πήρε τρείς φορές αλλά δεν απάντησα.
Το σπίτι είναι ένα χάος και η ζωή μου ακόμα χειρότερη.
Δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα.
Κάθομαι όλη μέρα και κλαίω γιατί θυμώνω που με απάτησε ενώ θα μπορούσε να με χωρίσει αν δεν ήταν πλέον ευτυχισμένος μαζί μου.
Άθλιο γουρούνι και εσύ όπως όλοι ήσουν.

Μπαίνω για ντούς γιατί είμαι ξάπλα τέσσερις μέρες και βρωμοκοπάω ολόκληρη.
Νιώθω το νερό ζεστό να πέφτει στο σώμα μου και για λίγο χαλαρώνω.
Σταμάτα να τον σκέφτεσαι επιτέλους!!Διατάζω το μυαλό μου ενώ γυρνάω το νερό στο κρύο.

Είμαι όλη μέρα νηστική και νιώθω να ζαλίζομαι.
Τυλίγω το μπουρνούζι γύρω μου και και μια πετσέτα στα μαλλιά και προχωράω προς την κουζίνα.
Άδειο το ψυγείο.
Βγάζω μια κατεψηγμένη πίτσα ξεχασμένη και την πετάω στον φούρνο.

Στεγνώνω τα μαλλιά ενώ βάζω τις χοντρές πιτζάμες μου.
Έχει μπει για τα καλά ο χειμώνας και το κρύο είναι τσουχτερό.
Σε λίγες μέρες έχουμε Χριστούγεννα και θα πρέπει να ανέβω στο χωριό στους δικούς μου μιας και πρώτη φορά δεν δουλεύω.Δεν είχα ποτέ άδεια στις γιορτές.

Ανοίγω το κινητό μου μετά απο τέσσερις μέρες και βλέπω χιλιάδες μηνύματα και κλήσεις αλλά κανένα απ τον Σωτήρη.Στέλνω ένα στα γρήγορα στην Μαριλένα μόνο.

Πιάνω το λάπτοπ στα χέρια μου και βάζω Οικονομόπουλο και ξαπλώνω στον καναπέ.
Παίζει το καινούργιο τραγούδι του "Για κάποιο λόγο " Και σιγοτραγουδάω τους στίχους.

"Για κάποιο λόγο γίναν όλα ήταν φαίνεται μοιραίο να μ'αφήσεις,σε αγάπησα για να με τραυματίσεις ..."

Το κινητό δίπλα μου δονίζεται και το παίρνω στα χέρια μου.
Καλεί ο ξαδερφός μου ο Ανδρέας  απο Γερμανία.Έχω πολυ καιρό να τον δώ και έτσι απαντάω χωρίς σκέψη.

"Βρέ βρέ μας έκανες το χατήρι"λεει και χαμογελάει.
"Είδες σε δέχτηκα χωρίς ραντεβού " λέω και γελάω.
"Τι κάνεις βρε χαζό; Τι χάλια είναι αυτά; Γιατί είναι έτσι πρισμένα τα μάτια σου; "

"Τι να σου λέω τώρα..Ήρθαν τα πάνω κάτω και τα χω λίγο χαμένα.
Χώρισα με τον Σωτήρη και παραιτήθηκα απ την δουλειά μου..Οπότε καταλαβαίνεις πώς είμαι."

"Και στεναχωριέσαι που είσαι ελεύθερη και άνεργη; " λέει και γελάει.

"Όχι βέβαια πετάω απ την χαρά μου γιατί όλα πάνε τέλεια στην ζωή μου " λέω και του κάνω γκριμάτσα.

How we met ( Ασιάτικος Έρωτας)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang